BLOC ANGLÈS “COMPARTIR PER APRENDRE”

Al setembre s’ha iniciat un nou curs del bloc SHARING TO LEARN amb la benvinguda als centres de nova incorporació al projecte. El Bloc, dinamitzat des dels Serveis Territorials d’Ensenyament al Baix Llobregat, vol ser una eina que faciliti la tasca entre mestres, auxiliars i alumnes. Hi trobareu moltes activitats interessants, cançons preparades per escoltar, contes a punt de ser gaudits i molts recursos per al professorat del projecte i per als auxiliars. A partir d’ara, doncs, si voleu incloure alguna petita programació, activitat, informació lligada al projecte, un enllaç interessant…  ho podeu fer arribar a qualsevol de les dues adreces següents:dbeltra1@xtec.cat , dtbaix@xtec.cat. Aquesta eina pretèn dinamitzar el projecte i el treball en xarxa i

This entry was posted in AULA ORDINÀRIA, BLOCS ANGLÈS, CLIL (Content and Language Integrated Learning), COMPARTIR EXPERIÈNCIES D'AULA, LLENGÜES ESTRANGERES, RECURSOS. Bookmark the permalink.