NOU FORMAT AGORA PER EDUCACIÓ INFANTIL I PRIMÀRIA

agora2Ara Àgora disposa d’un format de curs nou que està especialment orientat a l’alumnat dels centres d’educació infantil i primària: el “Senzill per temes”!agora-2
Es tracta d’un format no estàndard del Moodle, ideat pel Govern d’Andorra i desenvolupat per UPCnet, amb l’objectiu d’apropar l’entorn virtual d’aprenentatge EDUC& als alumnes més petits. Aquest format afecta a la visualització del curs de l’alumnat de forma que tots els recursos i activitats es mostren només amb una icona, una mica més gran de l’habitual que, fins i tot, es pot personalitzar. moofleCom a mostra perquè pugueu veure’l en acció, hem preparat aquest curs Moodle amb algunes activitats relacionades amb la Llegenda de Sant Jordi. Trobareu més informació sobre com utilitzar aquest format de curs a la pregunta freqüent Com funciona el format de curs “Senzill per temes”?.

This entry was posted in AULA ORDINÀRIA, CIÈNCIES NATURALS (EXPERIMENTALS), CIÈNCIES SOCIALS, LLENGUA CATALANA, LLENGÜES ESTRANGERES, RECURSOS. Bookmark the permalink.