CONFERÈNCIA “The Teacher and the Tool”

paulA càrrec del professor Paul Drijvers del Freudenthal Institute for Science and Mathematics Education (Utrecht University, Holanda).  El professor Paul Drijvers és un destacat investigador holandès en didàctica de les matemàtiques amb un molt reconegut prestigi internacional que l’ha portat a
desenvolupar activitats en universitats i organismes diversos en el camp de la recerca en educació matemàtica. Destaquen les seves aportacions en el camp de l’ús de tecnologies per a l’ensenyament de les matemàtiques, el currículum de matemàtiques, la formació del professorat així com en l’ensenyament i
aprenentatge de l’àlgebra. El Departament d’Ensenyament, a través del creamat i la Facultat de Ciències de l’Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona, amb la col·laboració del Museu de Matemàtiques de Catalunya (mmaca) han organitzat aquesta conferència que pot resultar extraordinàriament interessant per al professorat de secundària. Per aquesta raó ens plau convidar-vos a aquest acte que ens permetrà conèixer de prop els punts de vista d’un dels més destacats investigadors en didàctica de les matemàtiques.  Dades generals: Dia: Dimecres 18 de maig de 2011. Hora d’inici: 17 hores. Lloc: Sala d’actes del Departament d’Ensenyament (Via Augusta 202, Barcelona). Observació: La conferència serà en anglès però es comptarà amb traducció consecutiva. Inscripció: L’aforament del local imposa un nombre limitat de places per la qual cosa les persones que desitgin assistir-hi hauran de fer una inscripció mitjançant aquest formulari d’inscripció de la web de formació del professorat de la XTEC. El codi de l’activitat és 9000060536. El període d’inscripció s’estendrà des del 5 fins el 15 de maig de 2011. El dia 16 de maig de 2011 es podrà consultar l’assignació definitiva de plaça en l’apartat “Consulta d’assignacions” de la pàgina web esmentada.

This entry was posted in CURSOS I CONFERÈNCIES. Bookmark the permalink.