JORNADA: ENSENYAR I APRENDRE LLENGÜES

miraEl Departament d’Ensenyament i Linguamón-Casa de les Llengües organitzen la jornada “La mirada experta. Ensenyar i aprendre llengües”.

cesireEl Centre d’Innovació i Recerca Educativa en llengües (CIREL) del Departament d’Ensenyament arc2i Linguamón-Casa de les Llengües, de la Generalitat de Catalunya, organitzen aquesta Jornada adreçada al professorat de llengües de primària i secundària, professorat assessor i formador. clil4Ensenyar i aprendre llengües avui, des de l’òptica del coneixement i de la investigació, contrastada amb la pràctica educativa en les escoles i instituts. Sis experts ens aportaran la seva mirada i ens plantejaran els reptes per a les noves respostes educatives.

This entry was posted in CURSOS I CONFERÈNCIES, LLENGUA CATALANA, LLENGÜES ESTRANGERES. Bookmark the permalink.