EL MÓN EN UN MUNT DE CONTES: ELS 20 CONTES COMPTATS

images2http://blocs.cpnl.cat/20contescomptats/els-20-contes-en-llengua-originalAquest és un projecte teixit amb fils de colors de tots els racons del món que han fet possible persones i entitats vinculades al Centre de Normalització Lingüística de Sabadell. Es poden consultar tots els contes del llibre 20 contes comptats. El món en un munt de contes en aquest bloc, a l’apartat Els 20 contes, on trobareu contes en 20 llengües diferents!

images11

A Ràdio Sabadell, dilluns passat es va poder escoltar el primer conte: Pan Gu crea l’univers. La LiJuan va ser l’encarregada de fer-ne la lectura en català i en xinès. Cada dia s’escolta un conte diferent, i a mesura que els vagin emetent també s’ anirant penjant  al bloc. També s’ha habilitat un espai per poder consultar-los tots: Llengües que conten És important que l’alumnat dels centres educatius interioritzi i valori el concepte de diversitat, tant lingüística com cultural, com un dels elements clau per a la convivència ciutadana i la cohesió social. D’aquesta manera, i per facilitar aquesta tasca, s’ha editat un petit dossier d’activitats perquè l’alumnat conegui, mitjançant les narracions, les noves cultures i llengües que actualment conviuen a la nostra societat. Les propostes són indicatives i hauria de ser el professorat qui concreti les activitats i les adapti al grup o a la classe. Són activitats que poden ser utilitzades en diversos àmbits d’intervenció, fent-ne lectures diferents adequades a l’edat i la situació dels receptors. Guia didàctica

This entry was posted in AULA D'ACOLLIDA, AULA ORDINÀRIA, CONVIVÈNCIA, INTERCULTURALITAT I COHESIÓ SOCIAL, LLENGUA CATALANA, RECURSOS. Bookmark the permalink.