CONCURS CURTMETRATGES

cap22PARLARÉ: Els Premis Llanterna Digital volen contribuir al foment de l’ús del català i de l’occità, i a la promoció de la creació audiovisual en aquestes llengües per mitjà de curtmetratges. S’adrecen a les comunitats lingüístiques catalana i occitana d’arreu del món. images1La convocatòria dels Premis Llanterna Digital 2011 és una iniciativa de la Coordinadora de Serveis Lingüístics de Lleida, que està integrada per representants de la Secretaria de Política Lingüística; del Consorci per a la Normalització Lingüística, CNL de Lleida; dels serveis territorials d’Educació, de Salut i de Justícia de la Generalitat de Catalunya; del Servei Lingüístic de la Universitat de Lleida; de l’Escola Oficial d’Idiomes de Lleida, i del Servei Lingüístic de Comissions Obreres.

This entry was posted in AULA ORDINÀRIA, LLENGUA CATALANA, PREMIS I CONCURSOS. Bookmark the permalink.