MATERIALS DE LLENGÜES ESTRANGERES ADREÇATS TANT PER A EDUCACIÓ PRIMÀRIA COM SECUNDÀRIA

benvinguts

En aquest Lloc Web trobareu Recursos per aplicar tant a Educació Primària com a Educació Secundària relacionats amb la Llengua Anglesa, Francesa, Alemanya i Italiana; a més d’Activitats fetes a l’aula, Traductors i Eines 2.0 que us poden ser de molta utilitat en la vostra tasca de docents de llengües estrangeres.

This entry was posted in AULA D'ACOLLIDA, AULA ORDINÀRIA, LLENGÜES ESTRANGERES, RECURSOS. Bookmark the permalink.