CONVOCATÒRIA PAP PER A L’ANY 2011

logo_llp_erasmus

S’ha publicat a Europa la Convocatòria dels Projectes europeus pel professorat, l’alumnat, els centres educatius i les entitats d’educació no-formal en les diferents accions del programa d’Aprenentatge Permanent (PAP: Comenius, Grundtvig, etc…)

Estem a l’espera de la seva publicació en el DOGC

Consulteu més informació específica per a cada programa i informeu-vos de cada actuació educativa convocada.

This entry was posted in BEQUES I AJUTS, LLENGÜES ESTRANGERES. Bookmark the permalink.