5 KXS . Projecte de convivència

caratula_kxs
5Kxs és un conjunt de recursos, en forma d’activitats, per a formadors i formadores i per als centres que desitgin treballar amb l’alumnat aspectes generals i específics dins dels projectes de convivència.

5Kxs suposa disposar d’un seguit d’activitats i materials per aplicar directament a l’aula, per tant, potser molt útil per treballar aspectes de convivència des d’un punt de vista curricular, atenent a les competències bàsiques.
Totes les activitats de 5Kxs són autoavaluables.

Les cinc caixes són: La kxa de comunicació, la kxa d’emocions, la kxa de mediació, la kxa metodologica, la kxa de tutoria.

És un material pensat per a l’alumnat de secundària, tot i que es poden adaptar algunes activitats per a primària.

Ho podeu trobar a l’Espai LIC : http://www.xtec.cat/lic/convivencia/cinc_caixes.html

This entry was posted in CONVIVÈNCIA, INTERCULTURALITAT I COHESIÓ SOCIAL, RECURSOS, TUTORIA I ORIENTACIÓ. Bookmark the permalink.