SEMINARI DE COMPETÈNCIES COMUNICATIVES PER A PROFESSORS DE CIÈNCIES SOCIALS I CIÈNCIES NATURALS (A SANT BOI I A CORNELLÀ)

images1Els Seminaris de Competències comunicatives en Ciències socials i Ciències naturals i/o experimentals adreçats als professors de secundària d’aquestes àrees se celebraran entre els mesos de gener i abril de l’any 2011, els dimecres a la tarda, als Serveis Educatius de Sant Boi (Socials) i Cornellà (Naturals) .

Més informació al cercador d’activitats de l’aplicatiu de formació de la XTEC entrant el codi de les activitats

300035055 La competència lingüística en l’àrea de les ciències socials.
La competència lingüística en les àrees de naturals i d’experimentals.
Des d’aquest espai també es pot tramitar la inscripció al curs, la qual restarà oberta fins al proper 17 de desembre.

This entry was posted in ACTIVITATS A SANT BOI, AULA D'ACOLLIDA, AULA ORDINÀRIA, CURSOS I CONFERÈNCIES, LLENGUA CATALANA, RECURSOS. Bookmark the permalink.