CIÈNCIA DIVERTIDA

educacion_2És una empresa líder en activitats d’Educació i Entreteniment Infantil. Compta amb una metodologia exclusiva que afavoreix la motivació, l’autoestima i la integració dels nens i nenes, i els ajuda a entendre millor les matèries de ciències. Tanmateix els prepara per afrontar el seu futur professional: http://www.funscience.net/catalunya brb33 Tots els serveis poden ser prestats en diferents idiomes CATALÀ, CASTELLÀ, ANGLÈS, FRANCÈS,ALEMANY… Això suposa, tenint en compte que totes les activitats són participatives i experimentals, que els participants gaudiran d’una autèntica classe pràctica en llengua estrangera. Els nens i nenes   aprenen sense adonar-se mentrestant involucren els seus sentits en les activitats : es mouen, es mullen, proven sabors, fan experiments de tacte, olfacte, jocs d?efectes òptics? …brb31

Activitats d?Educació :

Tallers en l’Aula

Activitats extraescolars

Colònies , casals i Campaments

Serveis d?Entreteniment i Diversió

Espectacles Formatius

Esdeveniments culturals

Festa d?aniversari i comunió

Colònies, casals i Campaments

Activitats en Centres Comercials

This entry was posted in AULA D'ACOLLIDA, AULA ORDINÀRIA, LLENGÜES ESTRANGERES, RECURSOS. Bookmark the permalink.