Projecte Espurn@

Espurn@espurna-ebutlleti.jpg

El projecte Espurn@ és la síntesi de dues experiències recents:  @collida i K@mpus, que amb any i mig d’existència han demostrat la seva validesa i el seu potencial educatiu. Espurn@ neix amb la intenció de facilitar l’assoliment de les competències bàsiques i la plena integració de dos col·lectius especialment fràgils: el d’aules obertes dels nostres IES (secundària) i el dels nouvinguts (educació primària, secundària i escola d’adults).
El projecte compta amb el concurs de tota la comunitat educativa, bàsicament alumnes i professors, per tal d’assolir aquests dos objectius generals. I ho fa tot apostant fort per dos conceptes fonamentals: el de comunitat i el de treball telecol·laboratiu. En el cas dels alumnes nouvinguts serà clau la participació d’alumnes que ja han finalitzat exitosament el seu procés d’integració i poden esdevenir bons models a seguir i alhora facilitadors de la integració dels seus compatriotes.

kampus (aules obertes)
  kalidoscopi (aules acollida secundària)
  kitxalla (aules acollida primària)
  klaustre (àrea professorat)

This entry was posted in AULA D'ACOLLIDA, RECURSOS. Bookmark the permalink.