Federació d’Entitats d’Atenció i d’Educació a la Infància i l’Adolescència

ilusnino1b.jpgLa FEDAIA, Federació d’Entitats d’Atenció i d’Educació a la Infància i l’Adolescència, és una entitat sense ànim de lucre, que agrupa a les entitats del tercer sector, d’iniciativa social d’arreu de Catalunya que treballen amb infants, adolescents, joves i famílies que es troben en situació de risc d’exclusió social o desemparament a Catalunya.

This entry was posted in INTERCULTURALITAT I COHESIÓ SOCIAL. Bookmark the permalink.