Comiat

Hola laviniets i lavinietes, pares i mares, avis i àvies, mestres, monitors, vetlladors, Mercè, Lola, Magda, cuiners, gent de la neteja i tots aquells que heu format o formeu part de la Comunitat Educativa de Lavínia !! Us escric aquestes línies per acomiadar-me de tots vosaltres! Com molts ja sabeu, sóc mestra d’Educació Infantil i m’ha sortit una bona oportunitat en una escola i, us he de dir a tots ADÉU.

El proper dijous 23 serà el meu últim dia a l’Escola. Laviniets i lavinietes, jo, com vosaltres, quan era petita també corria per aquests passadissos i per aquest pati; quan em feia mal, també corria a la Lola per tal que em curés les ferides. També vaig crèixer amb la Pilar, amb la Maria Teresa, amb l’Elvira, o amb mestres que van marxar l’any passat com l’Angelina, la Mariona, la Ramona i la Montse. Són molts anys de Lavinieta i això mai s’oblida!!!

Per això us animo a estimar i valorar les coses, i en especial, aquesta petita escola que ens fa crèixer com a persones A TOTS.

Moltes gràcies a tots per haver-me ajudat a crèixer, tant personalment, com professionalment. Creieu-me que sóc molt sincera quan us dic que US TROBARÉ MOLT A FALTAR.

Un petonet gegant, Andrea.

5 thoughts on “Comiat

1. Família Fábregas i Salazar

Molta sort com a mestra, i gràcies per tenir cura dels nostres nens i nenes.

Marta.

2. Càceres Ibàñez

Nosaltres també et trobarem a faltar. Però ara començarà, per a tu, una nova etapa, ben segur emocionant i plena de noves experiències, bones i potser no tant bones. Però totes aniran omplint la teva motxilla, i quan la tinguis ben plena, quan hagis voltat i après molt, torna a Lavinia, que t’estarem esperant.
    Si no trigues gaire, qui sap, encara podràs fer de mesta del Guille.

Petonets i molta sort!!!

3. roset perez

Estimada Andrea, ets un sol i et desitgem el millor. Et trobarem molt a faltar i l’únic que ens consolarà és saber que la nova feina et vagi molt bé a tu i als teus alumnes!
    Una forta abraçada.
    Nora, Berta, Gloria, Pere