2011 10 Octubre

1. Reunions de classe

Us volem recordar,  com cada curs,  la importància d’assistir a les reunions de classe. Tots plegats hem de treballar per aconseguir que els vostres fills i filles aprenguin amb interès i ganes. La vostra assistència afavoreix el treball .

Les reunions són només pels pares i mares, no són pels alumnes. Us agrairíem que no els porteu a la reunió, ningú no es pot fer càrrec d’atendre’ls i no poden estar sols.

L’horari de les reunions és a les 7 h. de la tarda.

Us volem informar d’un canvi de dates per motius de formació del professorat.

Cicle Inicial: 8 de novembre

Cicle Superior serà el 2  de novembre

1. 2. Dies d’entrevistes:

El dia d’entrevistes per poder fer un intercanvi de valoracions amb els tutors i tutores dels vostres fills i filles són aquest curs escolar serà el divendres per a tots els cursos.

Us agrairíem que respectéssiu el dia proposat.

Com sempre cal demanar hora a la Lola.

1. 3. Salut i prevenció.

Com cada any L’Institut Municipal de Salut Pública ens fa arribar les activitats de prevenció de salut escolar que detallem a continuació:

• Control de les vacunes a 1r.
  • A 6è Vacunació antihepatitis A+B i antivaricel·la.
  • A les nenes de 6è també se’ls vacunarà contra el virus del papil·loma humà (VHP).

Cal tenir el carnet de vacunacions, l’original, a l’Escola.

1. 4. SEP: Suport Escolar Personalitzat

El Suport Escolar Personalitzat és un recurs de millora que s’emmarca en el conjunt d’actuacions que el Departament d’Ensenyament impulsa per a l’assoliment de l’èxit escolar de tots els alumnes, amb la finalitat de contribuir a donar resposta a les necessitats individuals d’aprenentatge de cada nen i de cada nena.

És un reforç flexible, temporal i preventiu que vol atendre els diversos ritmes d’aprenentatge dels alumnes.

Segons la normativa el suport escolar personalitzat s’oferirà en horari lectiu a Ed. Infantil i Primària de 1r a 5è i postlectiu a 6è. Ja s’informarà puntualment a les famílies que els seus fills/es hagin de rebre aquest suport.

1. 5. Web Família i Escola

El Departament d’Ensenyament ha posat a l’abast de les famílies un nou espai web on ens mostren diferents eines i instruments per seguir de ben a prop l’escolaritat dels nens/es.

1. 6. Programa SI (Salut Integral)

L’Escola participa aquest curs en el programa SI. Aquest programa és adreçat als nens i nenes de 3 a 16 anys en hàbits saludables i les seves famílies. Aquest curs escolar s’inicia amb els nens i nenes d’Ed. Infantil i Cicle Inicial tot i que tots els alumnes participaran puntualment en diverses activitats que s’organitzaran.

La iniciativa del Programa SI! neix de la preocupació del Dr. Valentí Fuster per generar en els adults uns hàbits de vida saludable, que puguin contribuir a gaudir d’una salut cardiovascular i d’una bona qualitat de vida. A la reunió de pares ja us informarem sobre aquest projecte. Podeu consultar el web:

1. 7. Correu electrònic.

Per tal d’agilitzar i per motius mediambientals,  tota la informació que us fem arribar des de l’Escola (circulars, notes informatives, etc) a partir del proper mes ho farem via correu electrònic. Us passarem un full d’actualització de dades de correu. Evidentment les famílies que no disposin d’adreça electrònica se’ls hi passarà per paper.

1. 8. Encants de Tardor.

La Comissió per una Escola Inclusiva, ja està preparant els encants de tardor. Encara no tenen la data concreta, però serà durant el mes de novembre. Així que tinguem el dia, us el farem saber.

1. 9. Sortida de l’Escola.

Us recordem que els horaris de sortida són a les 15:30h, 16:30h o bé 17:30h, depenent de l’activitat. Els alumnes no es poden recollir durant l’activitat, cal esperar que acabi l’hora, a excepció de la mainadera de 16:30h a 17:30h que els podeu recollir en qualsevol moment.

Un cop han sortit de l’escola, cap alumne pot tornar a entrar. Si s’han deixat alguna cosa (jaqueta, carpeta, llibres…) hauran d’esperar l’endemà per recollir-ho. Si tenen alguna necessitat fisiològica, hauran de buscar alguna alternativa a l’Escola.

10. Rebuts d’octubre esporàdics.

Us recordem que durant el mes d’octubre, es carregaran els esporàdics del mes de setembre, tant de mainadera com de tallers o aula d’estudi.