2011 09 Setembre

  1. 1. Benvinguda a tothom!

Aquest setembre estrenem nou cus i nou Equip Directiu. També s’han incorporat amb nosaltres nous professionals. Tots plegats us volem donar la benvinguda  i agrair-vos la confiança que heu dipositat en nosaltres. Us assegurem que farem tot el possible per tal que les vostres expectatives es vegin realitzades.

També tenim nens i nenes de P3 i de P4 que comencen la seva vida escolar amb tots nosaltres.

Per a totes aquestes famílies  i mestres  que estreneu escola considereu-vos molt benvinguts a la nostra petita comunitat escolar i a tothom esperem que continueu sentint-vos com a casa.

 

  1. 2. Professorat

L’organigrama per aquest curs és el següent:

TUTORIES:

PARVULARI

P3: Marga Lorenzo

P4: Mari de la Torre

P5: Pilar Aparicio

Suport: Ariadna Sánchez

TEI: Mariví Rodríguez i Yolanda Gallego

PRIMÀRIA

1r: Laura Pareja

2n: Belén Domenech

Suport i mestre de castellà: Robert Martínez

3r: M. Teresa Gavaldà

4t: Marisa Foix

5è: Elvira Martí

6è: Cristian Nadal

Especialistes i personal de suport:

Especialista Música: Belen Doménech, Marisa Foix i Irene Anguita

Especialista Ed. Física: Toni Martínez

Especialista d’Ed. Especial: M. Jesús Manero

Especialista Anglès: Sònia Martínez i Maria Medina

Responsable de biblioteca: Elvira Martí

Coordinador informàtica: Cristian Nadal

Assessora de plàstica: Marta Espinach

Equip Directiu:

Secretaria Pedagògica i Coordinació Parvulari i C Inicial: Laura Pareja

Cap d’Estudis i Coordinació de C Mitjà i Superior: Cèlia Moreno

Direcció: Maria José Sánchez

Personal no docent:

Auxiliar Administrativa: Magda Mas

Bidell: Lola Barceló

Secretària de l’AMPA: Mercè Bosch

Empresa de menjador: Aramark

Cuiner: Germán Marchador

Empresa de Monitors: ÀBAC

Coordinador d’ÀBAC: Andrea Bonat

Monitors de cada curs:

P3 : Weiga Beia i Pol Ribalta

P4 :Anna Puig i Glòria Cobo

P5: Núria Andrés i Clàudia Piñeiro

1r. Laia Andrés

2n. Isis Campos

3r. Mariona Molina

4t. Oriol Rovira

: Guiu Jaén

6è: Teresa Cifré

Suport i acollida : Magda Gros

Acollida i aula d’estudis: Montserrat Farré

  1. 3. Novetats pedagògiques

Aquest curs és el segon i darrer any del projecte Comenius. A l’abril nosaltres serem els amfitrions, per tant ens espera molta feina tots plegats. Ja us anirem informant.

El projecte PELE, MOU-TE EN ANGLÈS, que suposava fer les classes d’Ed. Física en llengua anglesa aquest curs no serà possible realitzar-lo. El mestre que el portava a terme l’han desplaçat a un altre centre.

  1. 4. EAP

L’Equip d’Assessorament i Orientació Psicopedagògic que ofereix suport al professorat i als centre educatius ha canviat de professional. La Sra. Carme Cornet deixa de treballar directament en el Centre, ja que és la Cap de l’EAP, i s’incorpora al nostre Centre el Sr. Julio Aviñoa.

  1. 5. Dates de reunions:

Us volem recordar,  com cada curs,  la importància d’assistir a les reunions de classe. Tots plegats hem de treballar per aconseguir que els vostres fills i filles aprenguin amb interès i ganes. La vostra assistència afavoreix el treball .

Les reunions són només pels pares i mares, no són pels alumnes. Us agrairíem que no els porteu a la reunió, ningú no es pot fer càrrec d’atendre’ls i no poden estar sols.

L’horari de les reunions és a les 7 h. de la tarda.

 

Data de les reunions:

  • Parvulari:  dimecres, 9 de novembre
  • C. Inicial: dimarts, 15 de novembre
  • C. Mitjà: dijous, 3 de novembre
  • C. Superior: dimarts, 8 de novembre

  1. 6. Autorització sortides

Aquests dies us arribaran els fulls de les sortides que es faran a cada cicle.

Us demanem que retorneu l’autorització el més aviat possible. Els cursos de C. Inicial ja tenen una primera sortida per anar a veure els gegants i el bestiari de la festa Major.

  1. 7. Autorització sortida centre

Si algun alumne/a a partir de 3r de primària ha de marxar sol a casa a 2/4 de 4 el pare/mare o tutor legal ha de signar una autorització. Aquest full li ha de demanar l’alumne/a al tutor/a.

  1. 8. Alimentació i medicaments

Si hi ha algun alumne/a que hagi de seguir alguna dieta específica ens heu d’adjuntar un certificat mèdic amb el règim que ha de dur a terme.

Per poder donar qualsevol medicament als vostres fills cal que la família aporti: una recepta o informe del metge o metgessa on consti el nom de l’alumne/a, la pauta i el nom del medicament que ha de prendre.

Només si és imprescindible,  es donarà el medicament en horari escolar, seguint la pauta que ens ve donada per l’administració.

Per tal de seguir un control de les al·lèrgies cal que ompliu el full de control d’al·lèrgies . La Lola és la persona que us facilitarà d’imprès,  només si és necessari.

  1. 9. Celebració d’aniversaris.

Quan s’escaigui l’aniversari del vostre fill o filla el celebrarem a l’aula amb tots els companys. Per nosaltres és important la previsió per tant us demanem que anticipadament  comuniqueu a la tutora el dia de la celebració.

El moment de triar el què portar per obsequiar als companys/es cal que tingueu present:

  • Escollir pastís o llaminadura en cap cas ambdues coses.
  • Que sigui fàcil de repartir.
  • Que agradi majoritàriament als nens/es.

 

10. Puntualitat

Us voldríem demanar que respecteu l’hora d’entrada i de sortida de l’Escola, ja que la falta de puntualitat perjudica el bon funcionament de les aules.

La porta s’obrirà puntualment a les 8:30h. i es tancarà a les 8:40h.

La sortida de la tarda és a les 3.30h. Si a partir de les 3.45h. no heu pogut arribar a recollir al vostre/a fill/a, aleshores anirà al servei de mainadera amb el cost econòmic corresponent.

11. Bata

Els alumnes de Parvulari i de Cicle Inicial porten bata per fer les activitats a l’aula.

A 3r la porten  només a l’hora de dinar i a l’estona  de plàstica.

A partir de 4t s’utilitza exclusivament per a la classe de plàstica. És imprescindible tenir la bata a l’escola per poder fer còmodament les activitats que ho requereixen.

La bata, els jerseis, abrics, anoracs… han d’anar marcats amb el nom i cognom, també han de tenir una cinta o goma llarga per poder-ho penjar.

De P3 a 2n es dóna la bata per rentar el dimecres i divendres. De 3r a 6è, si cal, només els divendres.

 

12. Educació Física

Per a fer l’activitat d’educació física cal tenir en compte que:

A C. Inicial han de portar una samarreta de recanvi i una tovalloleta.

A C. Mitjà i Superior han de portar samarreta, mitjons i tovalloleta petita.

Caldria que portessin el recanvi en una bossa a la motxilla i tot marcat amb el nom.

 

13. Ajuts de llibres i material didàctic

Es poden demanar ajuts per a l’adquisició de llibres i material didàctic complementari per a l’alumnat de Primària. Hi ha temps per emplenar els fulls fins el dia 30 de setembre

La família que vulguin sol·licitar-la cal que emplenin els fulls que tenim a l’escola (demaneu a la Lola).

 

14. Tramesa de papers.

Sempre que des de l’escola us hàgim de fer arribar alguna informació ho farem coincidir els dimecres.

Per tant, fora important que el mateix dimecres al vespre comentéssiu amb el vostre fill o filla si porta alguna comunicació de l’escola per així agafar l’hàbit de lliurar els papers. Tots els fulls us els fem arribar amb una carpeta petita de color.

15. Telèfon i correu electrònic de l’AMPA.

Us recordem que si teniu necessitat de comunicar amb la Mercè de l’AMPA utilitzeu el número directe: 93.491.39.88. També teniu a la vostra disposició una adreça de correu electrònic: ampalavinia@gmail.com i la web www.edu365.com/ampalavinia.

 

Barcelona, setembre de 2011

 

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *