2011 03 Març

1.- Calendari Escolar

La propera setmana és la setmana blanca i no hi ha escola. Tampoc hi haurà Activitats Extraescolars.

Les vacances de Setmana Santa comencen el 18 d’abril i acaben el 25 d’abril ambdós inclosos.

Recordeu que aquest trimestre hi ha informes a Primària. A Parvulari només se’n fan dos: al primer trimestre i a final de curs.

2.- Colònies del Cicle Superior

El grup de 5è van a La Bisbal d’Empordà a la casa de colònies El Pou del Glaç., els dies 14, 15, 16, 17 i 18 de març. L’entorn de La Bisbal els permet aproximar-se a les tècniques dels ceramistes fent tallers de torn i disseny de rajoles i alhora conèixer oficis obsolets com els dels nostres rebesavis al pou del glaç. També s’ofereix l’oportunitat de practicar esports d’aventura i bicicleta de muntanya.

3.- Preinscripció:

Aquest any hem tingut 31 sol·licituds, 3 per primària i les altres per P3, per la qual cosa s’haurà de participar en el concurs per saber quins són els alumnes que vindran el proper curs a l’escola.

De moment no podem atendre les sol·licituds de Primària ja que no tenim cap plaça disponible.

4.- Consell Escolar

El dimecres, 23 de febrer vam fer Consell Escolar.

Vam tractar dos punts bàsics:

Aprovació del Projecte Lingüístic

Econòmic:Aprovació del pressupost de l’any 2010 Proposta d’inversió amb la dotació econòmia del Premi CreArte.

El Projecte Lingüístic és un recull del tractament de les Llengües que es fa a l’Escola.

5.- Festa de Carnestoltes

Aquest divendres celebrem la festa de Carnaval. Cada dia el senyor Carnestoltes, Pinotxo, ens fa portar alguna disfressa.

Divendres haurem d’anar totes i tos disfressats.

Us convidem a entrar al pati de l’escola, a les 9h. per poder veure la desfilada de tot l’alumnat disfressat. Us podreu posar al voltant de la pista.

.

6.- Teatre d’adults

El grup de teatre d’adults de l’Escola “ LAPSUS TEATRE” presenta l’obra:

MARIA ÀNGELS ANGLADA. ALBUM DE PARAULES”

La faran els dies 12, a les 21,30, i el 13 de març a les 18 h.

Lloc: Centre Cívic de Les Corts. Carrer Masferrer, 33-3

7.- Diada de Sant Jordi

Aquest any, la diada de Sant Jordi la celebrarem el dia 27 d’abril, ja que el dia 23, diada de S. Jordi, s’escau per Setmana Santa.

És la festa gran de l’Escola on l’acte central és la realització del Jocs Florals. Hi participen tots els/les alumnes de l’escola. En el llibret dels poemes guanyadors i en la revista de classe podreu comprovar el treball que es fa sobre la poesia. És un treball d’alumnes i mestres que durant força dies ens hem dedicat a viure i fer viure la poesia i el llenguatge poètic.

Per no trencar la tradició, us convidem a fer un forat en la vostra jornada de treball i us esperem a tots els familiars que desitgeu, el dimecres 27 d’abril a les 14:15h del migdia per gaudir conjuntament de l’acte dels Jocs Florals de l’Escola.

8.- Venda de llibres

Seguint la proposta iniciada en cursos anteriors, també es posarà en marxa la campanya per la venda de llibres de Sant Jordi: UN MERCAT DE LLIBRES DE SEGONA MÀ.

Com altres anys, l’AMPA n’organitza la venda. Esperem que sigui molt concorreguda i animada com sempre. Els beneficis de la venda de llibres revertiran en la compra de llibres per a la biblioteca de l’Escola.

També es farà la venda de llibres al carrer, on es venen les novetats per adults, en aquest cas els beneficis es destinen a la Comissió de la Diversitat.

9.- Subvencions Extraescolars

Ja fa temps que des de l’AMPA es demana unes subvencions per a minorar el cost de les activitats extraescolars. Ja hem rebut la subvenció corresponent al curs 2009/2010, tot i que encara ens falta cobrar la del curs 2008/2009.

Estem procedint a la devolució dels diners a les famílies que en el curs 2009/2010 tenia algun fill o filla inscrit en alguna activitat extraescolar.

Si és el vostre cas, en el rebut del mes de març us ve abonat l’import que correspon. Les famílies que tenen fills exalumnes però algun dels germans continuen a l’Escola, se’ls torna l’import sumat dels germans en el rebut de l’alumne actual.

Per a qualsevol dubte podeu contactar amb la Mercè, o bé al telèfon de l’ampa (93.491.39.88) o per correu electrònic a l’adreça de l’ampa (ampalavinia@gmail.com).