2011 05 Maig

1. Calendari escolar.

Us recordem que el divendres 20 de maig és el darrer dia de lliure elecció d’aquest curs..

2.- Matriculació:

Les dates de matriculació dels nous alumnes són: del 6 a l’10 de juny.

L’horari per recollir i retornar els impresos és l’horari de l’Escola.

El dimecres 15 de juny, a les 6 de la tarda, farem una reunió informativa amb totes les famílies que el proper curs estaran a l’Escola.

Si hi ha alguna família que es planteja un canvi de domicili i el proper curs no vindrà a l’Escola, cal que ens ho notifiqui el més aviat possible.

3. Jocs Florals

Com cada curs vam celebrar ela Jocs Florals, la festa de les lletres. Aquest curs la vam celebrar el dia 27 ja que per S. Jordi era la setmana de vacances de Pasqua.

Els nens i nenes de 5è ens van ballar el ball de bastons i per grups van anar cantant cançons que havien après per la festa.

· Els més petits, els peixos, ens van recitar un poema de Maragall,

· El grup de P4, els taurons, van reescriure el conte “ Que ve el llop”

· P5, els castells, van fer poemes amb rodolins.

· 1r., els pingüins, van escriure endevinalles.

· A partir de 2n ja ens van anar llegint els poemes premiats.

Aquest any el jurat el van formar:

Aina Cordoncillo: il·lustradora i ex-alumna

Francisco Fernández:: mestre i assessor del CRP

Miquel Obiols: escriptor i ex-pare

Segur que heu pogut llegir el llibret de la classe i el de l’escola. Gràcies per compartir la festa amb nosaltres.

Aquest curs la festa va ser molt tranquil·la i tothom va estar molt al cas.

Volem agrair a totes les famílies que ens vau portar llibres reciclats reciclats, la vostra aportació.

4. Jocs Florals de Les Corts

El mes de maig cada Districte de Barcelona celebra els Jocs Florals. L’acta del barri de Les Corts serà el 17 de maig a l’Auditori d’AXA.

L’escola hi participa en la modalitat de poesia, de prosa i amb dibuixos de Parvulari.

Properament ens faran arribar les invitacions pels participants i ja les lliurarem a qui correspongui.

5. Cantània 2011

Aquest dilluns, 2 de maig vam anar a escoltar els alumnes de 5è que participaven a la Cantània.

Aquest any la Cantània tenia de títol: “ Beceroles”. És sorprenent i emocionant veure tants nens i nenes cantant. La Belén els va preparar i ensenyar totes les cançons tot i que no eren gens fàcils i tots van cantar molt.

6. Festa de la dansa

El dimecres 1 de juny farem la festa de la dansa.

Us convidem a totes les famílies a acompanyar-vos. L’activitat la farem a la tarda, de 14,15 h. a 15, 45 h.

Cada classe prepara una dansa per mostrar-vos part de la feina feta durant el curs. Els nens i nenes de parvulari faran una activitat de les que fan a motricitat.

RECORDATORI

Diumenge 8 de maig de 2011

Els Encants al pati de l’escola.

Exposició de plàstica. Inauguració a les 12 h.