2011 06 Juny

1. 1. Calendari escolar

Us recordem que el darrer dia d’escola és el dimecres, 22 de juny.

1. 2. Consell Escolar

Aquest dimecres 8 de juny vam fer Consell Escolar. Hi havia un ordre del dia llarg i us fem un resum de tot el que es va parlar.

Presentació de l’Equip Directiu del proper curs:

M. José Sánchez serà la Directora

Cèlia Moreno serà la Cap d’Estudis

Laura Pareja serà la Secretària

Calendari i horari escolar pel proper curs

L’horari proposat ara cal presentar-lo al Consorci perquè l’aprovin.

Horari: de 2/4 de 9 ( 8,30h ) a 12 h.

De  2 h. ( 14 h) a 2/4 de 4 ( 15,30 h.)

Per tan s’amplia mitja hora l’horari del migdia.

Calendari: Les classes començaran el 12 de setembre i acabaran el 22 de juny

Vacances de Nadal: del 22 de desembre al 8 de gener.

Vacances Setmana Santa: del 31 de març al 9 d’abril

Dies de lliure elecció aquest any són cinc dies. L’escola ha proposat i s’ha aprovat

Primer trimestre: 31 octubre ( pont), el 5 i 7 de desembre

Segon trimestre: el 17 de febrer, divendres.

Tercer trimestre: el 30 d’abril, dilluns ( pont)

Carta de Compromís Educatiu: Es va aprovar la Carta de Compromís  Educatiu que signaran les famílies que entren aquest curs a l’Escola. A les reunions de classe es llegirà la carta perquè tothom sàpiga els punts de compromís que agafa                     l’escola i els que agafen les famílies. Aleshores es signaran les cartes.

Aprovació del pressupost per aquest any 2011

L’Administració encara no ens ha informat quina serà la seva aportació. A          l’escola. Sembla ser que serà un 30% inferior. Per aquest raó el pressupost que d’aquest any haurà de tenir més suport de l’AMPA:

Projecte TAC: És el projecte on es recull la utilització de les noves tecnologies a l’Escola. Primer hi ha un anàlisi de la realitat: autodiagnosi, programari i maquinari actual, competència digital dels alumnes, exemple d’aplicacions a Ed. Infantil i Ed. Primària, formació i competència digital dels docents, del personal d’administració i de gestió.

Objectius cap a on volem anar, concreció de les prioritats, recursos humans i responsabilitat, formació necessària, recursos estructurals, participació i col·laboració del departament d’ensenyament i AMPA.

Organització d’espais i temps. Metodologia de treball. Atenció a la diversitat.

Avaluació: millora dels aprenentatges, com ho farem, revisió i avaluació del pla.

Aprovació de les activitats extraescolars: Es van aprovar les activitats proposades per l’AMPA. També es va aprovar poder fer casal al setembre, abans de començar l’Escola.

1. 3. Matriculació:

Les dates de matriculació dels nous alumnes són: del 6 a l’10 de juny.

L’horari per recollir i retornar els impresos és l’horari de l’Escola.

El dimecres 15 de juny, a les 6 de la tarda, farem una reunió informativa amb totes les famílies que el proper curs estaran a l’Escola.

Si hi ha alguna família que es planteja un canvi de domicili i el proper curs no vindrà a l’Escola, cal que ens ho notifiqui el més aviat possible.

1. 4. Ajuts de menjador pel proper curs.

Ja us vam donar els papers d’ajuts individuals de menjador.  Les famílies interessades han de presentar la sol·licitud abans del 22 de juny.

1. 5. Informes i deures d’estiu

Els informes tan de Parvulari com de Primària, els podeu passar a recollir per la secretaria de l’escola durant la primera quinzena de juliol. Les famílies que no hàgiu passat a recollir-los els rebreu per correu a partir del 14 de juliol.

Els deures d’estiu els donarem a mà la darrera setmana del curs.

Barcelona,