- 1. Calendari escolar
Us recordem que el darrer dia d’escola és el dimecres, 22 de juny.
- 2. Consell Escolar
Aquest dimecres 8 de juny vam fer Consell Escolar. Hi havia un ordre del dia llarg i us fem un resum de tot el que es va parlar.
Presentació de l’Equip Directiu del proper curs:
M. José Sánchez serà la Directora
Cèlia Moreno serà la Cap d’Estudis
Laura Pareja serà la Secretària
Calendari i horari escolar pel proper curs
L’horari proposat ara cal presentar-lo al Consorci perquè l’aprovin.
Horari: de 2/4 de 9 ( 8,30h ) a 12 h.
De 2 h. ( 14 h) a 2/4 de 4 ( 15,30 h.)
Per tan s’amplia mitja hora l’horari del migdia.
Calendari: Les classes començaran el 12 de setembre i acabaran el 22 de juny
Vacances de Nadal: del 22 de desembre al 8 de gener.
Vacances Setmana Santa: del 31 de març al 9 d’abril
Dies de lliure elecció aquest any són cinc dies. L’escola ha proposat i s’ha aprovat
Primer trimestre: 31 octubre ( pont), el 5 i 7 de desembre
Segon trimestre: el 17 de febrer, divendres.
Tercer trimestre: el 30 d’abril, dilluns ( pont)
Carta de Compromís Educatiu: Es va aprovar la Carta de Compromís Educatiu que signaran les famílies que entren aquest curs a l’Escola. A les reunions de classe es llegirà la carta perquè tothom sàpiga els punts de compromís que agafa l’escola i els que agafen les famílies. Aleshores es signaran les cartes.
Aprovació del pressupost per aquest any 2011
L’Administració encara no ens ha informat quina serà la seva aportació. A l’escola. Sembla ser que serà un 30% inferior. Per aquest raó el pressupost que d’aquest any haurà de tenir més suport de l’AMPA:
Projecte TAC: És el projecte on es recull la utilització de les noves tecnologies a l’Escola. Primer hi ha un anàlisi de la realitat: autodiagnosi, programari i maquinari actual, competència digital dels alumnes, exemple d’aplicacions a Ed. Infantil i Ed. Primària, formació i competència digital dels docents, del personal d’administració i de gestió.
Objectius cap a on volem anar, concreció de les prioritats, recursos humans i responsabilitat, formació necessària, recursos estructurals, participació i col·laboració del departament d’ensenyament i AMPA.
Organització d’espais i temps. Metodologia de treball. Atenció a la diversitat.
Avaluació: millora dels aprenentatges, com ho farem, revisió i avaluació del pla.
Aprovació de les activitats extraescolars: Es van aprovar les activitats proposades per l’AMPA. També es va aprovar poder fer casal al setembre, abans de començar l’Escola.
- 3. Matriculació:
Les dates de matriculació dels nous alumnes són: del 6 a l’10 de juny.
L’horari per recollir i retornar els impresos és l’horari de l’Escola.
El dimecres 15 de juny, a les 6 de la tarda, farem una reunió informativa amb totes les famílies que el proper curs estaran a l’Escola.
Si hi ha alguna família que es planteja un canvi de domicili i el proper curs no vindrà a l’Escola, cal que ens ho notifiqui el més aviat possible.
- 4. Ajuts de menjador pel proper curs.
Ja us vam donar els papers d’ajuts individuals de menjador. Les famílies interessades han de presentar la sol·licitud abans del 22 de juny.
- 5. Informes i deures d’estiu
Els informes tan de Parvulari com de Primària, els podeu passar a recollir per la secretaria de l’escola durant la primera quinzena de juliol. Les famílies que no hàgiu passat a recollir-los els rebreu per correu a partir del 14 de juliol.
Els deures d’estiu els donarem a mà la darrera setmana del curs.
Barcelona,