2011 04 Sant Jordi

Aquest any celebrem  diada de Sant Jordi, dimecres 27 d’abril , festa oberta als pares a partir de les 14.15.
El dia de Sant Jordi tota l’escola participa en un recital de poemes però a més en fem d’altres activitats.

A parvulari P3 ha escrit frases sobre els dracs, P4 ha reescrit un conte i P5 han creat uns poemes sobre el sol, la lluna i els estels.

A primària escriuen poemes, els nens i nenes de 1r participen fent un recull d’endevinalles. Els poemes es fan a classe signats amb un pseudònim.

Cada classe confecciona un llibret de Sant Jordi, és un recull de dibuixos i poemes d’autor de Parvulari, les endevinalles de 1r i els poemes i els dibuixos que fan a cada classe. Aquest llibret es reparteix a les famílies i a tot el personal de l’escola.
A més hi ha un llibre de classe, en aquest hi ha tots els poemes i dibuixos fets pels nens i nenes de cada classe. Aquest llibre només es reparteix als alumnes de la classe.

Per triar als guanyadors d’aquests Jocs Florals hi ha un jurat que aquest any està format per:

– Aina Cordoncillo, il·lustradora i ex-alumna de l’Escola.

– Miquel Obiols, escriptor i ex-pare de l’Escola.

– Francisco Fernández, CRP Les Corts.

VENDA DE LLIBRES

Seguint amb la idea de reciclar i socialitzar els llibres, es proposa muntar el mercat de llibres de segona mà. Des del mes de gener es demana a les famílies que portin llibres de casa que ja no s’utilitzin. És important que estiguin en bon estat i adequats a les edats escolars, entre 3 i 12 anys.

Es seleccionaran els llibres i es posaran a la venda a un preu únic d’1 €. La paradeta la muntaran els pares i les mares de l’AMPA.

Els alumnes de Cicle Superior fan un amic invisible de llibres a l’aula.

A la tarda JOCS FLORALS al pati. Per inaugurar l’acte els alumnes de 5è ens ofereixen el “Ball de bastons”.

Els poemes de parvulari els reciten tots els alumnes a dalt de l’escenari i un grup de nens i nenes recullen les flors i els contes.

Cada nen/a de 1r llegeix la seva endevinalla i una petita representació recull el lot de llibres i les flors per la classe.

De 2n a 6è, l’alumnat guardonat llegeix el seu poema i un dels membres del Jurat els dóna la rosa i el llibre.