A reveure

No podiem deixar de compartir aquests moments a tots vosaltres. Ahir vam fer un petit comiat de les mestres que aquest curs marxen de l’Escola amb tots els nens i les nenes, AMPA, monitors, personal no docent i Claustre.

Tots nosaltres els hi  desitgem amb il·lusió que sapiguen gaudir del nou camí que acaben de començar. Sabem que un munt de coses els hi estan esperant i necessiten de la seva col·laboració, de la seva dedicació, de les seves ganes de lluitar, de compartir, de treballar.  Necessiten de la seva alegria i del seu entusiasme que ens han demostrat dia rere dia. L’Escola ja ha après moltes coses d’elles com a persones, com a dones, com a amigues i com a mestres.

Moltes gràcies per tot.

2 thoughts on “A reveure

1. FAMILIA MONTERO-GALLARDO

Hola,

Quin dia d’emocions portem!!!.

Amb el final de curs també arriba l’adéu a aquestes 4 meravelloses mestres. Jo només he conegut a dos, la Ramona i la Mariona, però pel que he llegit a la revista, a la Angelina i la Montse també m’hagués agradat conéixer-les.

Quan vam tenir la sort d’entrar a l’escola Lavínia, em vaig posar molt contenta. Les idees i el projecte educatiu de l’escola, no es podien ajustar més a nosaltres i…¡ara fomàvem part d’ella!. Després d’aquest any, les expectatives s’han complert sobradament.

Ara toca continuar endavant, la meva lavinieta anirà a P4 i el meu laviniet començarà P3 ¡una altre aventura que segur que també gaudirem!.

Per últim, em vull acomiadar una vegada més de la Ramona i la Mariona, encara que les trobaré molt a faltar, es mereixen aquest temps per elles i els desitjo tota la felicita del món.

Petons i bon estiu a tothom!!!!

2. Família Fábregas i Salazar

Jo també ho faria!
    A vegades et sap greu saber que els teus fills es perdran les experiències que d’altres han gaudit, com ara per exemple conèixer Madò Cullereta. Perquè encara que els expliqui/llegeixi jo les seves aventures, segur que no serà el mateix. Però, com deia al principi, jo també ho hagués fet. Us trobarem a faltar.

Molta sort a tots: les que marxen, els que els queden i els que vindran.

Marta.