RECITAL DE SANT JORDI 2019

El dimecres 24 d’abril, l’institut Alt Penedès va celebrar el seu recital de Sant Jordi on els alumnes de la ESO i IFE van ser els protagonistes i espectadors.

Les actuacions i audicions que es van dur a terme van ser de dansa, de cant, instrumentals, de poesia i monòlegs. També es van entregar els premis del concurs literari, de les proves cangur i de les millors disfresses de carnaval.

Primerament, els alumnes de primer i segon de la ESO van cantar unes cançons amb francès, i a continuació els de tercer i quart curs, que van cantar en francès i alemany. Van ser unes actuacions molt interessants i diferents degut a la varietat de llengües estrangeres, tot el públic es va animar.

Seguidament es van realitzar un seguit audicions de cant, on només van participar noies des de primer d’ESO fins a primer de Batxillerat. Cal destacar l’actuació de dues noies de 1r de batxillerat que van cantar “Shallow” amb una entonació i una precisió que va emocionar a tot el públic. Aquestes actuacions es van intercalar amb monòlegs i lectures de poesia acompanyada de música. Una alumna de 3r d’ESO va interpretar un monòleg propi anomenat “El paraigua”, que va ser molt entretingut i graciós, ni alumnes ni professors podien parar de riure.

Després, es van portar a cap les actuacions de dansa, on van participar tres grups de noies de la ESO i una actuació individual de Hip Hop. Les quatre actuacions van ser molt animades i van incitar tothom a ballar.

Per acabar, es va fer l’entrega de premis literaris, de les proves cangur i de les disfresses de carnaval, on els alumnes premiats van rebre una targeta regal de l’Abacus.

Berta Gómez i Ignasi Gil