COLÒNIES A TAMARIT – 2n

Els dies 7 i 8 de maig, una trentena d’alumnes de segon, acompanyats per quatre professors, van anar a la Finca Tamarit.

La pirata Puntamora i la seva tripulació va acceptar enrolar-los en una aventura contra les bruixes que viuen al castell de Tamarit.

Després de passar un munt de proves per demostrar la seva agilitat, la seva amistat i el seu valor, els van acceptar com a pirates.

A la nit, per celebrar-ho, van fer una festa pirata plena de balls i jocs molt divertits.

Al matí de dimarts, els van dur fins al seu vaixell petrificat. Hi van pujar i hi van enlairar la bandera pirata.

Després van anar a explorar el territori per aprendre coses sobre els animals i les plantes del riu Gaià i de la mar Mediterrània.

Finalment, i després d’acomiadar-nos de la Puntamora i la resta de pirates, vam tornar cap a casa… però l’esperit pirata no ens abandonarà mai!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *