Noves mascotes 3D a casa nostra! 3r

Durant el confinament a casa, les tutores de 3r, proposen setmanalment als seus alumnes diverses recomanacions i curiositats, sempre amb la finalitat que els nens i les nenes continuïn aprenent tot jugant des de casa amb recursos divertits que els permetin fer noves descobertes.

Una d’aquestes recomanacions, que ha tingut molt d’èxit, ha estat la proposta de fer aparèixer mascotes 3D!

Així doncs, només amb un telèfon mòbil i fent servir una aplicació gratuïta de Google que permet dibuixar animals en 3D, els alumnes han passat una estona sorprenent col·locant animals a qualsevol racó de casa i fent-se fotos amb les seves noves mascotes virtuals.

Sorpreneu-vos amb les mascotes 3D dels nens i nenes de tercer. Hi ha de tot: tigres, taurons, eriçons, ponis, àligues, lleons…