ELS DE 1r ANEM A L’HORT!

Durant el mes de maig els alumnes de primer hem treballat el tema de l’hort a l’àrea de medi natural.

Per aquest motiu hem visitat l’hortet  de l’escola i hem après a reconèixer les diferents verdures que hi ha plantades (enciams, cebes, tomàquets, cols i carabassons) i hem vist la diferència entre les fulles i els fruits dels arbres que hi ha plantats (caquier, prunera, nesprer i figuera).

També hem menjat maduixes acabades de collir!

A més a més, vam tenir una sorpresa molt especial! Els nans de l’hortet tenien una carta preparada per a l’alumne Aitor. Li volien agrair que hagi deixat a l’escola la seva mascota verda, que ara és la mascota del nostre hort. Per això li van regalar una caixa plena de productes ecològics i naturals: enciam, cebes, faves, nespres, maduixes, julivert, menta i farigola.