NOSALTRES HI PARTICIPEM! PREMI SAMBORI ÒMNIUM 2016- 2N

L’alumnat de 2n curs de l’escola participa en el Premi Sambori Òmnium 2016 de narrativa en català dirigit als centres educatius.
Aquest premi  té com a objectius promoure la participació en un projecte comú i difondre l’ús del català dins de l’àmbit escolar, tot incentivant la imaginació, la creativitat i aquells valors pedagògics que es treballen en cadascun dels centres.

Des de 2006, Òmnium Cultural organitza i impulsa el Premi Sambori a Catalunya, Andorra i la Catalunya Nord, tot coordinant-se amb la Fundació Sambori.

Sambori
Aquí us deixem una petita mostra dels textos que els nostres alumnes han elaborat.

El diumenge 13 de març es van lliurar al Teatre Principal de Valls els premis Sambori 2016 del Camp de Tarragona, un premi que impulsa Òmnium Cultural des de l’any 2006 a Catalunya, Andorra i la Catalunya Nord.

A l’acte hi van assistir l’alcalde de Valls, Albert Batet; el regidor de Cultura, Marc Ayala; les presidentes d’Òmnium Alt Camp, Rosa Olivé, i del Tarragonès, Rosa Maria Codines; el president d’Òmnium Baix Camp, Emili Argilaga; i Jordi Ferré, en representació de la seu nacional. L’alcalde, en la seva intervenció, va elogiar la tasca dels docents que engresquen els estudiants a trobar el gust per la lectura i l’escriptura. També va tenir unes paraules de record per a Muriel Casals, que la recordava parlant amb la Josefina Cardó, una de les sòcies d’Òmnium Alt Camp que ha treballat més per la salvaguarda de la llengua i la cultura catalanes.

Un jurat format per Roger Roig, Magda Jové, Remei Venrell i Maria Tell van decidir premiar les narracions d’Ivet Balagué Barceló (Escola La Bòbila, de Cambrils), que va guanyar el primer premi; Pablo Gascón Rosal (Escola Sant Bernat Calbó, de Vila-seca), que va quedar en segona posició, i Maria Idiarte Garcia (Col·legi Joan Roig, de Tarragona), de la categoria A, dels cursos de primer i segon de primària.

Des d’aquí felicitem a la nostra alumna: MOLTES FELICITATS IVET!

Us deixem l’enllaç de l’acta de lliurament dels premis.