Excursió a Miravet – 5è

El divendres tretze de novembre els alumnes de cinquè vam anar d’excursió a Miravet. A les 9h vam pujar a l’autobús tots plegats i per parelles.

El viatge va durar una hora i vint minuts, però a mi i a la meva parella ens va passar volant!

Tal com van arribar els meus companys de classe, vam anar a un dels últims set tallers de terrissaires dels vint-i-cinc que havien existit a Miravet.

Després, vam anar a esmorzar a un parc. Quan vam acabar tots de menjar, vam anar caminant fins al Castell de Miravet i el vam visitar sencer.

Més tard vam dinar en una placeta i a les 15:30h vam pujar tots a l’autobús i vam tornar cap a Cambrils. Al baixar de l’autobús, els mestres ens van regalar un xiulet que el terrissaire ens havia regalat.

Va ser molt divertit!

Alumne de 5è -J.R.M

Click to play this Smilebox slideshow