La nostra escola guanya el Premi superlectors de la Biblioteca Municipal 2015!

El passat dimecres 20 de gener, a la tarda,  la Biblioteca Municipal de Cambrils va lliurar els premis als superlectors 2015. Com cada any, es va premiar als usuaris que van realitzar més préstecs durant tot l’any passat dividits en diferents categories.
En la categoria d’entitats, la nostra escola,  l’escola La Bòbila, es va endur el premi Superlectors amb un total de 271 préstecs fets durant tot l’any 2015.
Va recollir el premi la mestra coordinadora de la biblioteca de la nostra escola la Sra: Estefania Sandoval acompanyada per alumnat de l’escola.
En la en la categoria de fins a 11 anys d’edat, el premi va recaure en la nostra alumna Alba Paulí Cavedo amb 424 préstecs.
Felicitem tant a l’Alba com a l’escola per haver obtingut aquest premi al bon reconeixement lector.
MOLTES FELICITATS!!!