L’ESCOLA LA BÒBILA AMB LA MARATÓ DE TV3

Com ja és tradició, un any més, l’Escola la Bòbila ha tornat a col·laborar amb la Marató de TV3, edició dedicada a l’obesitat i la diabetis.

Enguany,  l’AMPA, el claustre de professors i les monitores del menjador escolar, hem sumat forces i hem organitzat tres activitats, sota el lema: “L’Escola La Bòbila solidària amb la Marató de TV3”, per tal de participar conjuntament en aquest projecte.

“Una foto solidària”

Durant el mes de desembre, el professorat del centre ha realitzat una foto de grup a cada classe. Posteriorment, les famílies de l’alumnat han pogut comprar aquestes fotos, decorades amb motius nadalencs, per tal d’emportar-se un bon record, i alhora, contribuir a recaptar fons per a La Marató de TV3.

“Bicicletada familiar”

El passat diumenge 13 de desembre, l’AMPA va organitzar una bicicletada familiar, en la qual van participar els alumnes de l’escola i les seves famílies. Aquesta jornada esportiva i familiar va servir també per a recollir donatius per a la Marató.

“L’esmorzar de la Marató”

El divendres 18 de desembre les monitores del menjador escolar van organitzar un esmorzar solidari (tall de coca i suc). Els diners recollits amb la compra de tiquets per a l’esmorzar solidari, han estat la seva aportació a la Marató.

Així doncs, gràcies a la col·laboració de tota la comunitat educativa de l’Escola La Bòbila ha aconseguit un total de 1300 euros per a la Marató de TV3, edició 2015.

MOLTES GRÀCIES FAMÍLIES PER LA VOSTRA SOLIDARITAT!!

IMG-20151218-WA0005

fotosmarato