JOC DE LECTURA (TERCER)

El passat 5 de novembre, tot l’alumnat de tercer va visitar la Biblioteca Municipal de Cambrils. La Rosana, ens va explicar unes històries ben divertides i motivadores per a que ens animéssim encara més a explorar llibres!

El motiu principal de la sortida, va ser el de presentar-nos el funcionament del “Joc de Lectura” que anualment promou la Biblioteca Municipal per a tot l’alumnat de Cambrils que cursa tercer. Es tracta, d’omplir una butlleta després de cada lectura sencera que realitzem, d’un conte, novel·la… i dipositar-la a la pertinent bústia ubicada a la Bilioteca.

Des de l’Escola La Bòbila us animem a fomentar aquesta activitat també des de casa, a fi de seguir promovent el gust per la lectura i els bons hàbits lectors.