Celebrem la Castanyada

A l’escola celebrarem la castanyada durant la setmana del 25 al 29, i aquest serà el calendari de celebració:
DEL 25 AL 29 D’OCTUBRE:
Totes les classes des de P3 d’Educació Infantil a 6è d’Educació Primària:

• Estudiarem els fruits típics de la tardor a les aules.
  • Aprendrem cançons i danses tradicionals de la castanyada.
  • Treballarem les dites pròpies de la tardor i la castanyada.
  • Decorarem l’entrada de l’escola i passadissos.
  • Realitzarem treballs plàstics sobre la tardor i la castanyada.

DIJOUS 28 D’OCTUBRE DE 2010

• Tot l’alumnat des de P3 d’Educació Infantil fins a 6è d’Educació Primària farem de cuiners!!! Elaborarem els “panellets”, les postres típiques d’aquesta festa.

DIVENDRES 29 D’OCTUBRE DE 2010

MATÍ:

• La castanyera ens visitarà als nens i les nenes de les classes de P3 fins a 3r. (Amb la col·laboració de l’AMPA de l’escola)
  • Celebrem la festa de la castanyada al pati de l’escola amb l’arribada de la castanyera, tot menjant castanyes torrades. (Amb la col·laboració de l’AMPA de l’escola)

IMPORTANT

Us demanem que divendres 29 d’octubre a la tarda tot l’alumnat del centre vingui vestit de castanyers i castanyeres.

Suggerim que les nenes que aniran de Castanyeres portin: mocador al cap; faldilla llarga; brusa; davantal; etc.

i que els nens que aniran vestits de Castanyers portin: mocador, barret, boina o barretina al cap; camisa de quadres; armilla; etc.