CURS: Com millorar la participació de l’alumnat amb Trastorn de Conducta en entorns educatius.

Ja està oberta la inscripció al curs “Com millorar la participació de l’alumnat amb Trastorn de Conducta en entorns educatius”. Aquest curs està reconegut pel Departament d’Ensenyament. És un curs presencial de 15 hores de durada.

 

Els objectius generals del curs són:

• Sensibilitzar, informar i formar sobre les necessitats i característiques de l’alumnat amb trastorn de conducta.
• Facilitar estratègies, metodologies i recursos per a la millora de la participació de l’alumnat amb TC en els entorns educatius.
• Reflexionar sobre què genera l’atenció d’aquest alumnat als professionals, a l’ aula i al centre i debatre les actuacions més adequades.

 

Els objectius específics i el contingut del curs són els següents:

Conèixer les característiques bàsiques del trastorn de conducta
• Què entenem per trastorn de conducta?
• Característiques bàsiques.
• Què provoca l’atenció d’alumnat amb TC al centre educatiu, al grup – aula i als professionals?

Ajudar a entendre que la conducta comunica quelcom.
• Anàlisi funcional de la conducta problemàtica.
• Treball a partir de diferents models de registre per a l’anàlisi funcional.
• Interpretació dels resultats a partir de casos pràctics.

Entendre la necessitat d’intervencions globals tant a nivell de centre com d’aula.
• Serveis específics d’atenció a l’alumnat amb Trastorn de Conducta.
• Què podem fer com escola?
• Què podem fer com a professionals?
• Treball en xarxa.

Proporcionar estratègies i tècniques per a regular el comportament.
• Pautes generals d’actuació
• Estratègies per modificar, eliminar i/o reduir la conducta problemàtica.

 

Dates de realització: 11, 18, 25 d’abril i 2,9 de maig.

Horari: 17h a 20h

Lloc: Integra – CEE Joan XXIII

 

Inscripció

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *