De quin color és un petó?

Els alumnes de primària de l’escola d’educació especial Joan XXIII han estat treballant el conte “De quin color és un petó” de la Rocío Bonilla. El conte ha estat el fil conductor a l’àrea de plàstica per treballar els diferents colors. L’objectiu principal no només ha estat treballar els diferents colors sinó les diferents emocions i sensacions que se’ns generen a partir d’una situació concreta.

Amb el treball que han fet els alumnes hem creat aquest recurs adaptat amb els textos signats i que pot servir per iniciar un treball amb el vostre alumnat. Creiem que pot ser un recurs molt útil per infants perquè puguin entendre fàcilment, amb el suport visual, les diferents emocions. Per aquest motiu, creiem oportú compartir-ho.

Podeu descarregar el conte a través d’aquest article o bé, el trobareu a la pestanya de material a la pàgina de contes.

Autor pictogrames: Sergio Palao Procedència: ARASAAC (http://catedu.es/arasaac/) Llicència: CC (BY-NC-SA)