I els alumnes de 2n. Bat de història de l’art a Madrid

El passat 30 de març, 1, 2 i 3 d’abril els alumnes d’història de l’art de 2n de Batxillerat vam anar de viatge a Madrid. Allà ens hi esperaven el Museu del Prado, el Thyssen i el Reina Sofia amb grans obres d’art com el Guernica de Picasso, Las Meninas de Velázquez o grans obres de Goya, entre moltes d’altres, juntament amb els racons més emblemàtics de la capital. Desprès de deu hores en tren vam arribar a Madrid amb una única filosofia: moltes ganes de passar-ho bé i de recorre la ciutat de dalt a baix; i així va ser: parque del retiro, atocha, la puerta del Sol, la puerta de alcalá –mirala, mirala-, casa de campo, la castellana, san Antonio de la Florida… i amb tantes coses haviem de recuperar forces i que millor que unas tapitas, un chocolate con xurros o un bon bocadillo de calamares!
També vam fer un passeig pel Madrid dels Austries –plaça de la vila i ajuntament, plaza mayor, el palau reial, la catedral de l’almudena…- i de nit ens vam deixar a conèixer en un caraoke que va quedar demostrat que els catalans portem molta marxa!
Van ser tres dies inolvidables que ens ho vam pasar molt bé i vam conèixer una gran ciutat com és Madrid i els seus museus, que per cert, son molt recomenables de veure.
Us deixem amb unes quantes fotus del viatge, abans però donar les gràcies a la Fina Ferrando i la Yossi per acompanyar-nos!

Olga Muñoz Soto

S’acepten comentaris i explicacions!