Una mostra … de l’acte final de la Mostra

Al final, vem omplir un altre any l’aula magna de la Facultat de filosofia de la UB. Tres-centes vint-i-sis fotofilosofies seleccionades entre els centenars que l’alumnat participant ha postejat en cinquanta-dos blogs. Felicitats a totes i tots els participants, i al professorat que ho ha fet possible. En aquests wertians temps foscos per a la filosofia, la Mostra és una de les llums: pel seu valor filosòfic, formatiu, i perquè és un punt on la comunitat de filòsofes i filòsofs de secundària es retrova cada any.
Si teniu més fotos, feu-nos-les arribar! Les afegirem a l’àlbum.

2 thoughts on “Una mostra … de l’acte final de la Mostra

1. Montse

Hi ha un lloc on poden veure’s les fotos premiades? M’agradaria utilitzar-ne algunes, si és possible, per exposar-les al meu institut.
    Ah, i vigileu! Heu escrit retroba com en francès ( retrova)!????
    Montse

2. jbeltran Post author

Cada blog acostuma a donar notícia de les seleccionades. En el blog orellesdeburro.blogspot.com trobaràs seleccions personals d’altres anys. Enguany es projectaran les seleccionades (més de 200) el dia de l’acte final de la Mostra i el dissabte 22 al pati manning.
    Una bona manera de treballar-hi assignar a cada alumne teu un blog de centre i que trii una fotofilosofia i t’expliqui perquè li ha agradat.
    Prenen Nota ortogràfica;)