Dos alumnes de l’Escola Povill, guanyadores dels premis literaris “l’ Arrel Acció Cultural”

El passat divendres dia 20 de novembre es va celebrar la entrega de premis del concurs de relats breus de ciència-ficció, organitzat per l’associació olesana l’Arrel Acció Cultural, amb la col·laboració de la Biblioteca Municipal Santa Oliva. A l’Escola Povill estem d’enhorabona, ja que la Marina Ruiz i la Nerea Vázquez, de tercer d’ESO, van resultar premiades pels seus contes “Si todo siguiera igual” i “Tan solo otra historia convencional”.

Cal destacar la implicació dels alumnes de segon cicle de la ESO, que van participar massivament en aquest concurs literari organitzat al poble. Després de la deliberació, el jurat agraïa l’esforç de tots els participants, i reconeixia la dificultat d’escollir als guanyadors entre relats de tanta qualitat. Per tant, des de l’escola felicitem a les guanyadores, i animem a tothom a que segueixi imaginant i escrivint les seves histories, de manera que puguem gaudir de la literatura conjuntament com a escola i com a poble.

concurs lite olesaconcurs literari olesa