SORTIDA AL MUSEU DE MATEMÀTIQUES

El passat dijous els alumnes de 2n d’ESO vam anar al museu de Matemàtiques de Cornellà.

Durant el trajecte amb ferrocarrils els alumnes es preguntaven què s’hi trobarien ja que els hi costava juntar els dos conceptes de matemàtiques i museu.

La visita va ser entretinguda, interssant i sobretot molt dinàmica. Els alumnes van anar resolent els diferents reptes que se’ls hi anaven proposant, algun d’ells amb molt d’entusiasme.

Cal dir que dues alumnes van resoldre un problema que tan sols 12 persones havien estat capaç de resoldre en els últims 9 anys!

Al sortir del museu va ploure una mica però vam organitzar un joc entre tots i ens ho vam passar d’allò més bé.

Després el dia es va aclarir i vam poder dinar a un parc. Vam passar un molt bon dia!