Participació al concurs d’anglès THE FONIX 2015

foto_carme

Fa un parell de setmanes alumnes de 5è i 6è de primària així com també de 1r, 2n, 3r i 4rt de secundària van participar a la fase local del 8è Concurs d’Anglès Interescolar de Catalunya (The Fonix 2015). Un concurs d’anglès organitzat per International House i la Fundació Catalana de l’Esplai i amb el suport de la Secretaria General de Polítiques Educatives del Departament d’Enseyament de la Generalitat de Catalunya com a activitat organitzada en el marc d’iniciatives socials d’accions d’entorn i d’activitats vers l’excel•lència i en el Pla d’impuls de la llengua anglesa als centres educatius catalans i que promou l’aprenentatge de l’idioma anglès.

D’entre tots els candidats, a la fase local s’escolliren els següents guanyadors per cada nivell:
5è de Primària- Ton Puertas
6è de Primària- Iván Cobos
1r d’ESO- Irina Lora
2n d’ESO- Mireia Alfaro
3r d’ESO- Alba Estupiñá
4rt d’ESO- Estel Carbó

El passat 28 de febrer els mateixos alumnes van participar a la fase territorial a Barcelona sota el lema “Take the chance”, on concursaren contra els millors alumnes de la província de Barcelona.
Els alumnes guanyadors d’aquesta fase participaran a la prova de la fase final absoluta de Catalunya el proper 18 d’abril.
Molta sort a tots!