Category Archives: Famílies

LA CASTANYADA

Hola a tots , el dia 7 de novembre es va celebrar la castanyada i els alumnes de 6è vam anar a buscar els nostres avis castanyers,  perquè així animessin una mica la festa. Ells  van anar a buscar les castanyes a cada classe per poder-les coure i a la tarda donar-les a tota la gent que en volgués.

Després, a les 15:00h,  van anar a buscar les paperines per poder ficar les castanyes a dins. I quan tothom va sortir al pati van ballar amb els alumnes i famílies la cançó Marrameu Torra Castanyes.

Quan es va acabar van repartir les castanyes als alumnes i famílies, també van repartir panellets. Després van jugar amb els nens i van explicar més històries i a les 16:30 van marxar cap a al muntanya .

Alumnes de 6è

ACOLLIDA EMOCIONAL DE L’ALUMNAT QUAN TORNA DE VACANCES

“De la manera com acollim l’alumnat en dependrà la predisposició que tindrà per aprendre i, de ben segur, en dependrà també el dia a dia del curs que ara comencem. Acollim-lo amb un somriure, mostrant un interès sincer pel que han fet al llarg de l’estiu.”

Ramon Beringues Reig

Si voleu llegir aquest article, podeu clicar al següent enllaç.

FIRA DE LA CEBA I LA TOMATA DE VILADASENS

Cada primer diumenge del mes de setembre es celebra la Fira de la ceba i la tomata de Viladasens. Els/les alumnes de l’escola l’Aixart en fan un dibuix pel cartell de la fira. Aquest any els guanyadors del dibuix són : Marta Adroer,  Laura Corominola,  Dariana Alvares, Rafael Sánchez.

ENHORABONA!!!!!!!