HORT I GALLINER A 6è

Bon any a tothom!!!!

Estimades famílies,

En primer lloc: MIL GRÀCIES!!!! per cuidar les nostres  gallines aquests dies de Nadal. Heu fet un gran esforç.

Hem començat el segon trimestre amb moltes ganes de treballar. Avui els i les alumnes de 6è hem tornat a posar a punt l’hort, femant-lo amb les restes de galliner, cavant-lo i fins i tot fent una petita obra d’enginyeria. També hem netejat un dels jardinets que ho necessitava molt.

En el galliner no hem tingut gaire feina, les famílies ho havien deixat molt bé però l’hem netejat de caques,  hem posat menjar i aigua a les gallines. Ara ja comencen a fer-se grans, i amb el fred ja no ponen tants ous. Bé, avui n’hi havia un.

Estaven molt contentes quan ens han vist. Pobretes, SE’LS HI HA ACABAT LA TRANQUIL·LITAT!!!.

També donem les gràcies a l’Ajuntament per haver-nos arranjat el galliner, tapant els forats que hi havia i on sempre quedava ple d’aigua quan plovia. Ara fa molts dies que no plou. Veurem què passarà quan ho faci.

Nens i nenes de 6è

CANTATA DE NADAL

El passat dia 15 de desembre, els alumnes de l’escola vam fer la tradicional cantata de nadales al monestir. Els nens i nenes estaven molt il·lusionats i van cantar molt bé les cançons que havíem treballat. Aquestes vans er les cançons que va cantar cada grup:

• P3: Ara ve Nadal (popular catalana)
  • P4 i P5: El Nadal ja és aquí (El Pot Petit)
  • 1r: El dimoni escuat (tradicional catalana)
  • 2n: Virolet Sant Pere, Virolet Sant Pau (tradicional catalana)
  • 3r: L’Avet de Nadal (nadala francesa)
  • 4t: Los peces en el río (popular castellana)
  • 5è: Santa Claus i coming to town (J. F. Coots i H. Gillespie) i “El primer Nadal” amb flauta
  • 6è: Aquí és Nadal i estic content (La Pegatina) i “El trineu” amb flauta (tradicional americana)
  • Conjunta: A Betlem me’n vull anar (popular catalana)

Aquest any, també ens va acompanyar el grup de guitarres de l’escola de música del gironès, que van interpretar quatre nadales i ho van fer molt bé.

Felicitats i gràcies a tots!