Alguns de vosaltres heu demanat que us recordéssim com es fan les sumes i les restes portant-ne, en Billy us ho explica. Hem posat els vídeos a l’àrea de materàtiques perquè els pugueu trobar més ràpidament.
Hola nens i nenes!
Per començar, volem saludar-vos a totes i tots i donar la benvinguda al 3r trimestre als nens i nenes nous que us heu incorporat al blog del curs: La Marwa, el Sufian, la Janet, l’Ugom, l’Anouar, la Júlia, La Núria, el Shenghyi, la Fatima Z., l’Hugo, l’Asàad, la Noa, l’Adam, l’Anas B, la Nora, el Leo, la Mariami i la Maimouna.
Hem parlat amb la Doua i l’Aya, amb l’Anas Rouin que ens ha dit que us troba a faltar i que us donem molts recods de la seva part.
Heu pogut sortit ja a córrer i jugar a l’aire lliure? Com us ha anat l’experiència després de tants dies a casa? Heu seguit totes les consignes per sortir amb seguretat al carrer?
Mireu, els i les mestres de Cicle Inicial us hem preparat un vídeo per recordar-vos les instruccions a seguir quan sortiu de casa:
A continuació trobareu moltes de les fotos i vídeos que ens vau enviar durant la Diada de St. Jordi.
La Noa i l’Evan ens va enviar el seus dibuixos de Sant Jordi quan el vídeo ja estava acabat, us els posem per tal que també els pugueu veure:


L’Arnau ens va enviar un àudio de recomanació del seu conte:
ACTIVITAT A FER DURANT TOT EL TERCER TRIMESTRE:
A partir d’ara us proposem que feu un diari sobre aquests dies de confinament. Podeu fer-ho en una llibreta, aprofitar l’agenda de classe, fer-vos vosaltres un quadern grapant fulls,…
Prepareu una portada a la primera plana amb un títol ben gran.
Al vostre diari hi podeu explicar totes les coses que us vagin passant aquests dies. No cal que sigui un diari de tots els dies de la setmana, ha de ser un recull de fets importants. Podeu enganxar coses que us interessin (com el tiquet de compra del primer dia que sortiu, alguna foto vostra d’aquests dies…).
També hi podeu fer el seguiment de les llavors que vam plantar la setmana passada (això ho fan els científics que es diuen botànics en les seves llibretes de camp).
Així, quan acabi tot plegat, tindreu un record molt bonic.
Per començar el diari, us proposem explicar com heu viscut el primer dia que heu sortit al carrer després de tants dies a casa.
Ja sabeu que si voleu treballar més, podeu fer activitats que trobareu a la barra superior del blog, on hi diu ÀREES. També podeu fer servir la pàgina de fer fitxes: ttps://es.liveworksheets.com/ que vam utilitzar la setmana passada.
Per acabar, aquí teniu la planificació d’activitats avaluables per aquesta setmana:
DILLUNS, 27Avui volem felicitar a totes les Montserrats, Montses, Rats,… i persones que celebrin algun esdeveniment importamt de la seva vida! |
27 de abril – Dia Internacional del Disseny GràficAvui dilluns és el dia Internacional del Disseny Gràfic, si vols saber-ne més coses, trobaràs informació (que pots llegir amb el pare, la mare, germà/na gran,…) al següent enllaç: https://www.diainternacionalde.com/ficha/dia-internacional-diseno-grafico Com avui és el dia Internacional del Disseny Gràfic us proposem un treball de Plàstica: PLÀSTICA:
|
DIMARTS, 28
Avui és l’aniversari de la Noa, PER MOLTS ANYS!!!Passa un dia ben especial i divertit amb la teva família, nosaltres t’enviem abraçades i petons per Internet i avui volem recordar-te especialment. T’enviem 8 estirades per a cada orella! Que siguis molt feliç. |
Hoy toca CASTELLANO.Haremos un dictado dibujado. Coged una hoja en blanco y un lápiz, después debereis seguir las indicaciones del audio; se trata de escuchar con atención i dibujar todo lo que vayáis oyendo. ¡Adelante! Cuando hayáis terminado nos enviáis vuestro dibujo ¡A ver si se parece al nuestro! La próxima semana os descubriremos el dibujo original. ENGLISH:Conte “From head to toe” Activitats d’expressió oral. Envieu-me un vídeo seguint les instruccions que trobareu a la pestanya d’anglès! (Barra superior ÀREES) Bmath (15 minuts diaris) |
DIMECRES, 29 |
29 de abril – Dia Internacional de la DansaAvui, dimecres 29 d’abril és el dia internacional de la dansa! A tots els llocs del món podem trobar danses diferents, ens agrada molt ballar! Podeu trobar més informació per llegir amb els pares a l’enllaç: https://www.diainternacionalde.com/ficha/dia-internacional-danza MÚSICA:El ball sempre va de la mà amb la música. A continuació trobareu un vídeo molt interessant que ens ha preparat la Gemma: La Rayuela Africana. AcTRIvitats: Els nou quadres del museu 2 Nota: si no voleu, no cal que feu els dibuixos, només dieu amb quins quadres faríeu el personatge de 15 cm, el de 16cm, el de 17 cm, el de 18 cm, el de 19 cm, el de 20 cm i el de 21 cm. Bmath (15 minuts diaris) |
DIJOUS, 30 |
EDUCACIÓ FÍSICA:Què us sembla si avui fem un petit circuit amb material que tinguem per casa? L’Angels, una mestra de l’escola, ens ha fet una petita demostració. Aquí teniu el vídeo: Ens podeu enviar els vostres vídeos o fotografies de com l’heu fet. Segur que en gaudiu molt.
AcTRIvitats: Els nou quadres del museu 3 Bmath (15 minuts diaris) ACTIVITAT OPTATIVA: bmatheroesCom cada setmana, el Bernat i el Jordi ens portaran un nou experiment per aprendre i divertir-nos! I si voleu començar a preparar el material, us deixem el llistat:
|
DIVENDRES, 1 |
FESTIUAvui és un dia festiu, però com comença el mes de maig (avui és divendres, 1 de maig de 2020) us proposem una activitat per a fer durant aquest mes: FER UN RECULL DE DADES DEL TEMPS En una graella, recolliu les dades meteorològiques de cada dia. Podeu enganxar-la (cap al final d’aquest text en podeu trobar una i descarregar-la) o fer-la vosaltres mateixos, al vostre diari de confinament. Quan acabi el mes estarà plena i ja en parlarem. Heu d’agafar les dades cada dia, a la mateixa hora utilitzant un termòmetre o una estació meteorològica que tingueu a casa i la vostra observació. Si ho preferiu, podeu o consultar o contrastar la temperatura i les vostres observacions per Internet. Nosaltres us proposem dues pàgines on trobar dades:
Si cliqueu l’enllaç següent, trobareu la graella, que us oferim, per omplir: RECULL DE DADES DEL TEMPS METEOROLÒGIC DEL MES DE MAIG
Nota: per divendres vinent intenteu tenir arròs i globus per fer un treball que ja us explicarem |
