Aquest cap de setmana passat, es va celebrar al pavelló d’esports d’Ascó la trobada de mini handbol, organitzada conjuntament per l’Ampa de l’IE 3 d’abril de Móra la Nova, les AMPES del col.legi Santa Teresa i LLuis Viñes de Móra d’Ebre i el Club Handbol Ascó. Hi va haver una participació de 24 equips i més de dos-cents jugadors i jugadores de les categories prebenjamí, benjamí i aleví, tant masculí com femení.
El nostre IE hi va participar amb un equip prebenjamí, un benjamí i dos alevins. Les jugadores van poder disputar diversos partits i van gaudir d’allò més . L’organització va regalar a cada jugadora una samarreta Handbolicat , obsequi de la FCH. També va participar en l’organització de la trobada el Consell Esportiu de la Ribera d’Ebre facilitant els àrbtres dels partits.
Aquí teniu una mostra !!!
-
L’hora que veus és l’hora que vius…..
Quin és dia que veus? Doncs és el dia que vius…….
Enllaços
-
Articles recents
Enllaços
Meta
Comentaris recents
Arxius
Categories
