Ja tenim foto de grup!! Totes les participants en l’activitat de mini handbol , juntament amb les seves entrenadores, l’Aurora, la Mar i l’Olga, i els delegats dels diferents equips es van fer una fotografia de grup en acabar els entrenaments abans de Nadal. Enguany són 38 nenes que practiquen aquest esport. Hem augmentat en nombre respecte l’any anterior. També contem amb alumnes de l’escola de Benissanet, que no poden fer equip.
Esperem que gaudiu de l’activitat i que apreneu molt d’aquest esport d’equip!!!
Sort en la competició!!
-
L’hora que veus és l’hora que vius…..
Quin és dia que veus? Doncs és el dia que vius…….
Enllaços
-
Articles recents
Enllaços
Meta
Comentaris recents
Arxius
Categories
