ÉS TEMPS DE NADAL

Hem començat el temps de Nadal:

decoracions a les finestres,

treballs de Nadal,

postals de Nadal,

i també lectures de Nadal.

Ja estan als expositors i prestatges les lectures per aquests dies.

Mestres i professorat aprofiteu a demanar en préstec algunes històries de Nadal en les tres llengües, i també revistes i llibres de manualitats.

Si llegeixes algun dels llibres o revistes, deixa un comentari amb el títol i quina part del llibre t’ha agradat.

Aquest article ha estat publicat en CICLE INICIAL, CICLE MITJÀ, CICLE SUPERIOR, INFANTIL, RECOMANACIONS. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a ÉS TEMPS DE NADAL

1. Alumnes de 2nB de CI diu:

A la classe de 2nB hem llegit el conte “arriba el Tió” i ens hem divertit molt. Ens ha agradat molt quan feia la màgia i sortien els regals i hem après tradicions noves del Nadal .

2. Els alumnes de 2nB " Classe de la Fantasia" diu:

A la classe de La Fantasia (2nB de Cicle Inicial) hem llegit el conte “El tió de Nadal” i ens ha agradat moltíssim! El que més ens ha agradat ha sigut quan el tió feia màgia i sortien tots els regals. També hem après noves tradicions sobre el Nadal.