Vocals + P, M

Us oferim, a continuació, la quarta activitat de la sèrie “Les primeres consonants” adreçada als primers cursos d’Educació infantil i Cicle Inicial. En aquesta ocasió, es treballen les paraules que tenen vocals + “P”, “M”..

Els nens i nenes podran triar el tipus de lletra (impremta o manuscrita) i hauran d’escriure la paraula que indica el dibuix. En acabar, hauran de clicar a sobre el botó “Comprovar” i, si la paraula no està escrita correctament, el programa marcarà en vermell les lletres equivocades.

Aquí teniu les activitats de la sèrie publicades:

[kml_flashembed movie=”https://42a67bd0-a-c9e90866-s-sites.googlegroups.com/a/xtec.cat/recursos_web/home/2018/escriuPM.swf” width=”288″ height=”400″ wmode=”opac” /]

2 comentaris a “Vocals + P, M

1. Benvolguda Emília,

He estat molts cursos utilitzant els teus recursos amb una PDI sense cap problema i amb molt d’èxit.

He canviat d’escola i ja no tinc PDI, quan vull obrir les activitats a l’ordinador per projectar-les se’m descarrega un fitxer i no funcionen.

Em pots ajudar?

Moltes gràcies!!

2. Bona nit, Maria Carme

Primer de tot, dir-te que m’agrada molt saber que trobeu interessants les activitats i que les utilitzeu amb els vostres alumnes, això recompensa en gran manera l’esforç de penjar-les i de mantenir el blog actualitzat. Moltes gràcies a tu.

Pel que m’expliques al teu comentari, intueixo que fas servir el navegador Chrome. Si n’utilitzes el Firefox o l’Explorer, en prinicipi, no has de tenir cap problema per visualitzar-les. Prova-ho i si no pots jugar-hi, intentarem trobar una altra solució.

Ja em diràs…

Una abraçada, Emilia. 😛