Lectoparaules (1)

Us oferim la primers activitat de la sèrie “Lectoparaules” adreçada a l’alumnat de l’últim curs d’Educació Infantil i de Primer de Primària, amb la que podran practicar la comprensió lectora de paraules, a partir de la observació d’una imatge.

NOTA: Els alumnes podran realitzar la lectura amb lletra de pal i lligada.

Actualització a Genially:

7 comentaris a “Lectoparaules (1)

1. Hola Emília, he estat practicant amb aquesta nova activitat i crec que no funciona del tot bé. A la majoria de pantalles no corresponen els “cert” i “fals” que surten al menys és el que a mi em sembla, ho podràs mirar? gràcies

2. Anna,

He revisat l’activitat (lletra majúscula) i només he trobat una errada a l’activitat dels gomets. No m’explico com et donen tantes errades. L’activitat es resol clicant cada botó, fins que surti la cara que li correspon a cada paraula (està previst que les cares, en un primer, moment surtin de forma aleatòria) i després clicant el botó comprovar.

Si pots, apunta’m a quines activitats et dóna problemes i et poso el resultat. A veure, si ho pots fer sense problemes.

Moltes gràcies, per tot.
    Una forta abraçada, Emilia 😛

3. Hola Emília,
    he fet una captura d’imatge de dues de les pantalles del joc, i com podràs comprovar penso que no són correctes. M’he fixat amb la imatge que has posat tu del guàrdia posant la multa i el resultat que em dona a mi en el joc no és igual. Em sap greu però també he observat un errada ortogràfica a la paraula “bruixa”, li falta la “r” en el model de lletra manuscrita.
    Ho he provat amb els dos navegadors que utilitzo Firefox i Chrome però em passa el mateix en tots dos. Demà ho provaré a l’escola no fos cas que sigui el meu ordinador.
    Imatges:

4. Anna,

No sé ben bé si ens estem entenent… Quan cliques a sobre del botó lila, et surt “aleatòriament” (cada cop en sortirà una de diferent) una cara verda o vermella, que hauràs de canviar o no, clicant-hi a sobre, segons sigui certa o falsa la paraula. En finalitzar, hauràs de comprovar que has col·locat correctament totes les icones, clicant a sobre del botó comprovar.

En el cas del bruixot :

Sol/falsa estrelles/certa pilota /falsa barret/certa bruixa/falsa barba/certa

En el cas del guàrdia:

multa/certa bicicleta/falsa semàfor/falsa senyal/certa gorra/certa taxi/falsa

D’altra banda, t’agraeixo molt la correcció de la falteta, ha estat un lapsus que corregiré aquesta tarda, quan arribi a casa. Sembla mentida però per més que ho miris sempre se n’escapa alguna.

Espero que tot vagi bé i aquesta vegada et funcioni, si no és el cas no dubtis en tornar a contactar amb mi.

Moltes gràcies, per tot. Una abraçada, Emilia. 😛

5. Ostres Emília!!!!!!!!!! quina badada!!!!!
    Això em passa per “llegir en diagonal” i anar per feina jajajajajaja, és broma eh!
    Però la veritat és que he de reconèixer que no vaig llegir amb prou atenció i concentració, la única excusa una mica vàlida seria admetre que a partir de les 10h del vespre les meves bateries ja “fan figa” i llavors poden passar aquestes coses.
    Gràcies per tot i disculpa la tabarra que t’he donat.

6. Anna,
    No hi ha lloc per a les disculpes !
    Gràcies a tothom que fa el tastet de les activats, poden trobar les petites errades i d’aquesta manera millorar-les. Per a mi és una gran aportació !
    Moltes gràcies, a tu.
    Una forta abraçada, Emilia 😛