Missatge secret (1)

Us oferim aquesta activitat adreçada a l’alumnat de l’últim curs d’Educació Infantil i de Primer de Primària, amb la que podran practicar l’escriptura i comprensió lectora de petites frases, descobrint un missatge secret.

Els nens i nenes hauran de desxifrar el contingut del missatge, a partir de la icona que representa el seu so, practicant d’aquesta manera la correspondència so-grafia. En una primera fase amb ajut (visualitzant la lletra que s’amaga a sota la icona).

Les frases que ajuden a incorporar el vocabulari bàsic, estan acompanyades d’il·lustracions i escrites en lletra de pal, per facilitar-ne la comprensió.

Per jugar a pantalla completa clica aquí

3 comentaris a “Missatge secret (1)

1. Fantàstic !!!
    Enhorabona pel teu treball i generositat per compartir les teves creacions. Amb el teu permís posaré el joc a la nostra “aula virtual”. Mil gràcies
    Tonets

2. Anna,

Moltes gràcies. Tu, com sempre, tan amable !

La veritat és que la creació d’activitat s’ha convertit en un hobby, que després em serveix per jugar amb els meus alumnes a la classe. Un cop fets, si també els poden utilitzar d’altres nens i nenes i a més a més s’ho passen bé… Millor que millor !

Encantada que el pengis a la teva “aula virtual”. Per cert, li he fet una ullada i em sembla una fantàstica idea, d’aquesta manera poden ser més autònoms i fins i tot practicar des de casa.

Una abraçada. Emilia 🙂

3. Retroenllaç: RECURSOS DE C. INICIAL