La tesi O+Club+IAS s’anuncia:
Com més observem el creixement dels REMEIS d’Aprendre a Aprendre com COOPERIS i els 11 REMEIS restants s’evidencia indicadors de satisfacció en els creixements següents:
A.- De la salut de les persones. Salut emocional i afectiva. Resposta adequada i preventiva en l’alimentació i en el consum
B.- De l’economia. Iniciatives personals i empresarials. Més eficàcia i més motivació. Més competència davant el consum.
C.- De la societat. Més solidaritat, voluntariat i aprenentatge servei. Més iniciatives i capacitat de compartir.
INVERTIR EN COOPERIS ÉS CREAR RIQUESA I FER CRÉIXER EL PRODUCTE INTERIOR BRUT.
La catedral vella de Vitòria o la Sagrada Família de barcelona fan pujar el PIB de les seves ciutats. Invertir temps en els 12 Remeis i per exemple en els jocs EDU.Curts és la millor manera d’invertir en l’èxit social i en el PIB. A més potenciar els Remeis també són més rendibles les inversions econòmiques.
COOPERIS ÉS LA MILLOR SOLUCIÓ A LA INDIGNACIÓ, ÉS LA LLAVOR DEL CANVI REAL DEMOCRÀTIC.