Criteris d’avaluació

LLENGUATGE ESCRIT I ORAL

  • Mostra interès pels contes i els llibres, i els utilitza amb cura 
  • Mostra interès per la llengua escrita 
  • Coneix la escriptura del seu nom i dels companys 
  • Relaciona els sons vocàlics/consonàntics amb les seves corresponents grafies 
  • Sap el gest de les lletres treballades i pot llegir a partir dels gestos. 
  • Llegeix i escriu paraules amb significat 
  • Representa el contingut d’ oracions  

DESCOBERTA D’UN MATEIX I DESCOBERTA DE L’ENTORN

  • Conèixer les principals parts del cos
  • Adquirir alguns hàbits saludables
  •  Expressar lliurement els desitjos i emocions
  •  Identificar característiques i regularitats en l’entorn natural, social i cultural.
  •  Expressar-se de manera clara i coherent
  •  Mantenir una atenció més o menys constant.

LLENGUA ANGLESA

  • Gaudeix amb l’aprenentatge de l’anglès 
  • Compren expressions amb anglès en contexts lúdics amb i sense reforçament visual. 
  • Saber reconèixer les parts del seu propi cos. 
  • Usa la llengua oral, el gest i les imatges per expressar idees, sentiments i emocions. 
  • Compren instruccions bàsiques en anglès, pròpies de les rutines diàries a l’aula i respon adequadament a elles. 

LLENGUATGE MATEMÀTIC

  •  Realitzar la representació gràfica, en la direcció correcta, dels nombres treballats per associar la mateixa quantitat d’objectes corresponents.
  •  Comptar fins a 100 de 2 en 2, de 5 en 5, de 10 en 10.
  •  Utilitzar diferents estratègies de càlcul per descompondre nombres i resoldre operacions de suma i resta. Recerca de sumands perduts.
  •  Solucionar diferents problemes orals i petites històries deduint-ne alguns per inferència.
  •  Aplicar els nombres ordinals del 1r al 10è.
  •  Iniciar-se en la comprensió de la desena.
  •  Identificar els signes > i <.
  •  Repartir elements i iniciar-se en la divisió.
  •  Ordenar seqüències temporals.
  •  Llegir un pictograma i un gràfic per obtenir-ne informació.
  •  Representar dades a través d’un gràfic de dades.
  •  Crear sèries tenint en compte diferents criteris
  •  Fer correspondències qualitatives
  •  Discriminar diferents figures geomètriques a través de diferents suports: bits, blocs lògics, etc. Descriure les diferències entre els blocs lògics per després agrupar-los.
  •  Identificar figures semblants, congruents, meitats i quarts en una figura.
  •  Identificar vèrtex i angles rectes de les figures geomètriques.
  •  Identificar cossos geomètrics.
  •  Descobrir el perímetre de diferents figures.
  •  Conèixer el funcionament del producte cartesià aplicant-lo correctament.
  •  Identificar similituds i diferències entre figures o imatges.
  •  Aplicar nocions d’orientació.

LLENGUATGE PLÀSTIC

  • Mostra destresa en les diferents eines gràfiques: el punxó, les tisores… 
  • Fa composicions amb plastilina, collage  
  • Fa dibuixos segons el model. 
  • Mostra creativitat quan fa servir i barreja diferents pintures i colors.
  • Mostra interès quan fa servir ceres, pinzells… 
  • Té imaginació per expressar-se.
  • Controla i mostra precisió en el domini del traç i en espais reduïts.

MÚSICA

  • Reconèixer i diferenciar el so del silenci responent amb moviment i parada 
  • Cantar en grup cançons amb gestos. 
  • Tenir una escolta activa en les audicions 
  • Reconèixer, interpretar i diferenciar els contrastos fort-fluix, la direccionalitat del sollarg-curtagut-greu 
  • Discriminar el timbre d’alguns instruments escolars 
  • Cantar en grup  
  • Reproduir ritmes 

EDUCACIÓ FÍSICA

  • Controla el seu cos en diferent postures, en moviment i quiet. 
  • Participa en els jocs i segueix les normes. 
  • Avança en les diferents possibilitats expressives del propi cos. 
  • Domina progressivament les habilitats de coordinació motriu i l’equilibri. 
  • Progressa en les relacions afectives i comunicatives. 
  • Sap relaxar-se. 

TUTORIA

  • Posa nom al que sent en cada moment 
  • Es capaç de descobrir el que senten els altres. 
  •  Reconeix els seus aspectes positius i els dels companys 
  •  Desenvolupa la capacitat de negociar una solució als conflictes 
  •  És respectuós amb les diferències amb els altres (sexe, raça, edat, aspecte físic). 
  •  Expressa el que li agrada i el que no. 
  •  Accepta els límits i les normes 

RELIGIÓ

  • Saber observar els referents religiosos del seu entorn. 
  • Saber el significat de les paraules amb sentit religiós més usuals en el seu propi vocabulari. 
  • Respectar els signes i símbols religiosos del seu entorn. 
  • Familiaritzar-se amb una primera síntesi de fe. 
  • Adquirir el gust pel bon obrar. 
  • Apreciar els valors cristians que faciliten la convivència