LLENGUATGE ESCRIT I ORAL
- Mostra interès pels contes i els llibres, i els utilitza amb cura
- Mostra interès per la llengua escrita
- Coneix la escriptura del seu nom i dels companys
- Relaciona els sons vocàlics/consonàntics amb les seves corresponents grafies
- Sap el gest de les lletres treballades i pot llegir a partir dels gestos.
- Llegeix i escriu paraules amb significat
- Representa el contingut d’ oracions
DESCOBERTA D’UN MATEIX I DESCOBERTA DE L’ENTORN
- Conèixer les principals parts del cos
- Adquirir alguns hàbits saludables
- Expressar lliurement els desitjos i emocions
- Identificar característiques i regularitats en l’entorn natural, social i cultural.
- Expressar-se de manera clara i coherent
- Mantenir una atenció més o menys constant.
LLENGUA ANGLESA
- Gaudeix amb l’aprenentatge de l’anglès
- Compren expressions amb anglès en contexts lúdics amb i sense reforçament visual.
- Saber reconèixer les parts del seu propi cos.
- Usa la llengua oral, el gest i les imatges per expressar idees, sentiments i emocions.
- Compren instruccions bàsiques en anglès, pròpies de les rutines diàries a l’aula i respon adequadament a elles.
LLENGUATGE MATEMÀTIC
- Realitzar la representació gràfica, en la direcció correcta, dels nombres treballats per associar la mateixa quantitat d’objectes corresponents.
- Comptar fins a 100 de 2 en 2, de 5 en 5, de 10 en 10.
- Utilitzar diferents estratègies de càlcul per descompondre nombres i resoldre operacions de suma i resta. Recerca de sumands perduts.
- Solucionar diferents problemes orals i petites històries deduint-ne alguns per inferència.
- Aplicar els nombres ordinals del 1r al 10è.
- Iniciar-se en la comprensió de la desena.
- Identificar els signes > i <.
- Repartir elements i iniciar-se en la divisió.
- Ordenar seqüències temporals.
- Llegir un pictograma i un gràfic per obtenir-ne informació.
- Representar dades a través d’un gràfic de dades.
- Crear sèries tenint en compte diferents criteris
- Fer correspondències qualitatives
- Discriminar diferents figures geomètriques a través de diferents suports: bits, blocs lògics, etc. Descriure les diferències entre els blocs lògics per després agrupar-los.
- Identificar figures semblants, congruents, meitats i quarts en una figura.
- Identificar vèrtex i angles rectes de les figures geomètriques.
- Identificar cossos geomètrics.
- Descobrir el perímetre de diferents figures.
- Conèixer el funcionament del producte cartesià aplicant-lo correctament.
- Identificar similituds i diferències entre figures o imatges.
- Aplicar nocions d’orientació.
LLENGUATGE PLÀSTIC
- Mostra destresa en les diferents eines gràfiques: el punxó, les tisores…
- Fa composicions amb plastilina, collage…
- Fa dibuixos segons el model.
- Mostra creativitat quan fa servir i barreja diferents pintures i colors.
- Mostra interès quan fa servir ceres, pinzells…
- Té imaginació per expressar-se.
- Controla i mostra precisió en el domini del traç i en espais reduïts.
MÚSICA
- Reconèixer i diferenciar el so del silenci responent amb moviment i parada
- Cantar en grup cançons amb gestos.
- Tenir una escolta activa en les audicions
- Reconèixer, interpretar i diferenciar els contrastos fort-fluix, la direccionalitat del so, llarg-curt, agut-greu,
- Discriminar el timbre d’alguns instruments escolars
- Cantar en grup
- Reproduir ritmes
EDUCACIÓ FÍSICA
- Controla el seu cos en diferent postures, en moviment i quiet.
- Participa en els jocs i segueix les normes.
- Avança en les diferents possibilitats expressives del propi cos.
- Domina progressivament les habilitats de coordinació motriu i l’equilibri.
- Progressa en les relacions afectives i comunicatives.
- Sap relaxar-se.
TUTORIA
- Posa nom al que sent en cada moment
- Es capaç de descobrir el que senten els altres.
- Reconeix els seus aspectes positius i els dels companys
- Desenvolupa la capacitat de negociar una solució als conflictes
- És respectuós amb les diferències amb els altres (sexe, raça, edat, aspecte físic).
- Expressa el que li agrada i el que no.
- Accepta els límits i les normes
RELIGIÓ
- Saber observar els referents religiosos del seu entorn.
- Saber el significat de les paraules amb sentit religiós més usuals en el seu propi vocabulari.
- Respectar els signes i símbols religiosos del seu entorn.
- Familiaritzar-se amb una primera síntesi de fe.
- Adquirir el gust pel bon obrar.
- Apreciar els valors cristians que faciliten la convivència