ELS NOSTRES MITJANS DE TRANSPORT

MITJANS DE TRANSPORT
Durant el mes de maig vam conèixer els mitjans de transport a partir del viatge que MOLI va fer a Londres.
Vam classificar aquests mitjans en AERIS, TERRESTRES I MARÍTIMS, vam saber que n’hi havia de contaminants i de no-contaminants….
Ens vam plantejar hipòtesis sobre els mitjans marítims: Per què floten?, de quin material/s han de ser per flotar?… (Experiment de flotació).
RECULL DE FOTOS

visita a la biblioteca

ulls3Flors, la bibliotecària de l’escola ens ha convidat al la biblioteca de l’escola per parlar sobre els valors.
veure fotos del taller

La primavera en P4

Ja fa un temps va arribar la primavera a la classe. Vam trobar una bonica flor, la qual haviem de cuidar….. Allí va començar
flors
clicar aquí

Feliç Diada de Sant Jordi

Celebrem Sant Jordi a l’escola!!!

Bona Diada!!!   Participa amb les teves imatges!!! Informa’t al fòrum de notícies!!

Busca Concurs Sant Jordi #santjordi #claretianes #totvabé

Publicat dins de celebracions | Deixa un comentari

LA PREHISTÒRIA A INFANTIL

BLOCDURANT TOT EL MES DE MARÇ, ELS ALUMNES DE P3, P4 I P5, HEM ESTAT TREBALLANT LA PREHISTÒRIA (DES DELS DINOSAURES FINS A L’EDAT DELS METALLS).
HA SIGUT UN SUPER PROJECTE, ON TOTS HI HEM INTERVINGUT (NENS, PARES I PROFES).
DE MICA EN MICA HEM ANAT OMPLINT EL NOSTRE PASSADIS AMB MANUALITATS D’EINES, INVENTS, ANIMALS…. I TAMBÉ DE LES NOSTRES REFLEXIONS
AL FINAL: UNA GRAN EXPOSICIÓ ON TOTHOM I ES CONVIDAT

El neolític i l’edat dels metalls a P5

Aquí teniu el recull d’imatges del projecte de la Prehistòria que els nens de P5 van estar treballant al final d’aquest segon trimestre

El paleolític P4

Hola família!!!
Us deixo publicat les diapositives del treball del paleolític dels nens i nenes de P4 i també un recull de fotos perquè veguem lo molt que hem treballat i LO BÉ QUE ENS HO HEM PASSAT!

VEURE FOTOSImagen1 - copia (Small)

Dia mundial de l’activitat física 2017

El passat 6 d’Abril  vam celebrar el  dia mundial de l’activitat física 2017.

Consulta el MANIFEST

Amb l’objectiu de promoure l’activitat física com a element fonamental de salut i benestar.El col·legi Maria Immaculada es suma a la iniciativa!!! El lema d’enguany ésGent Activa, Gent Feliç”

Vam participar tot l’alumnat de primària i secundària durant l’esbarjo. Felicitar-vos a tots i totes!!!

Publicat dins de esport i salut | Deixa un comentari

ELS DINOSAURES A P-3!!

Hola >papas i mamas!! Aquí teniu un recull de les fotos que vam  fer al nostre projecte!!

Veure fotos

La Xina i P4

os panda Després del projecte HIVERN, el Moli vol anar on viuen els ossos panda, veure les Pagodes, vestir-se de seda i menjar arròs. Així que som-hi nois!
VEURE FOTOSxina grup